וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו דחה הישיבה להקמת ועדה לצמצום הריכוזיות עקב הפסגה מחר

צבי זרחיה

13.9.2010 / 15:10

ועדת הכספים מאיימת להקים ועדה מטעמה לבחינת הריכוזיות במידה שהממשלה לא תעשה כך עד אמצע אוקטובר 2010



רה"מ בנימין נתניהו דחה את הישיבה שנועדה להערך ביום רביעי ואמורה היתה לעסוק בהקמתה של ועדה ממשלתית לצמצום הריכוזיות במשק. הסיבה שנמסרה לגבי הדחייה היא: נסיעתו מחר (ג') של נתניהו לפסגה עם אבו-מאזן בשארם א-שייח.




המועד הבא, לפי שעה, לישיבה רמת דרג נוספת בעניין הריכוזיות נקבע לאמצע אוקטובר 2010. במשרדים הכלכליים אומרים כי הדחייה בחודש של הפגישה מוסברת בעיקר בשל נסיעתם בקרוב לחו"ל של שר האוצר יובל שטייניץ ונגיד בנק ישראל פרופ' סטנלי פישר.



לישיבה הוזמנו שר האוצר יובל שטייניץ, הנגיד פישר, הממונה על שוק ההון עודד שריג, המפקח על הבנקים רוני חזקיהו, הממונה על ההגבלים העסקיים רונית קן, יו"ר הרשות לנ"יע זוהר גושן, והמשנה ליועץ המשפטי לממשלה אבי ליכט.



באחרונה הופעלו לחצים כבדים נגד הקמתה של ועדה ממשלתית לבחינת צמצום הריכוזיות. שר האוצר יובל שטייניץ הסתייג מהקמתה של ועדה ציבורית, וסבר כי ניתן לבחון את הנושא במשרדו בלא הקמתה. מנכ"ל משרד רה"מ אייל גבאי, ששיגר לפני חודש טיוטה של כתב מינוי לועדה הציבורית, הסכים שבראשה יעמוד נציג האוצר וכי הועדה תפעל תחת חסותו של שר האוצר. ועדת הכספים מאיימת להקים ועדה מטעמה לבחינת הריכוזיות במידה שהממשלה לא תקים אחת כזו מקרבה עד אמצע אוקטובר 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully