וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימפרבה תנסה להנפיק בנאסד"ק לפי שווי של 300-400 מיליון דולר ב-2011

ניר צליק

13.9.2010 / 19:14

החברה נפגשה עם חתמים זרים; לחברה היו הצעות לרכישתה בעבר, אך היא סרבה להן



אימפרבה, חברת אבטחת המידע בראשותו של שלמה קרמר, שותפם של מריוס נכט וגיל שויד להקמת צ'קפוינט, מבקשת לגייס כ-70-100 מיליון דולר לפי שווי של 300-400 מיליון דולר בנאסד"ק. כוונת החברה היא לבצע את ההנפקה בשנת 2011 ככל הנראה, כאשר החברה החלה להיפגש עם חתמים זרים. לחברה כ-280 עובדים והיא מחזיקה במרכז פיתוח בישראל, ובמטה בארצות הברית.



עם זאת, תנאי השוק הנוכחיים אינם כאלה שיאפשרו את ההנפקה בתקופה הקרובה, שכן השווי המשתקף בגיוסים האחרונים שבוצעו על ידי חברות ישראליות אינו מחמיא, ולעת עתה נראה כי צינור ההנפקות חסום במידה מסויימת. וינטגרה, שהגישה תשקיף מדף כבר בחודש מאי לגיוס של עד 115 מיליון דולר עדיין לא הצליחה לבצע את ההנפקה, בעוד מדיהמיינד גייסה 57.5 מיליון דולר לפי שווי של 206 מיליון דולר במחיר מניה של 11.5 דולר כאשר כוונתה הראשונית היתה לגייס כ-90 מיליון דולר במחיר מניה של 14-16 דולר ושווי של 250-290 מיליון דולר.



לחברה היו מספר הצעות לרכישתה, אולם החברה סירבה להן והעדיפה להפוך לציבורית. עד כה הושקעו בחברה 54 מיליון דולר, כאשר בין המשקיעים נמצאות קרנות אקסל פרטנרס, גריילוק, יו.אס ונצ'ר פרטנרס וונרוק. החברה גייסה עד כה 54 מיליון דולר, כאשר על פי מקורות, החברה עברה לפסי רווחיות.
אימפרבה שהוקמה בסוף 2002, עוסקת בתחום חדש יחסית באבטחת מידע - אבטחת יישומי אינטרנט. כאשר ארגונים כמו בנקים משתמשים ביישומי אינטרנט, האקרים יכולים להיכנס דרך יישומים אלה לתוך מסדי הנתונים של הארגון ולעשות בהם כרצונם. כשהיישומים הפוגעניים חודרים לרשת הארגונית הם נראים כמו בקשת מידע תמימה של לקוח רגיל, ולכן הפיירוול המסורתי מאשר את הכניסה שלה לארגון. כאן נכנסת לתמונה הטכנולוגיה של אימפרבה המגינה על יישומי אינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully