וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל רכשה את קוויקסי ב-12 מיליון דולר

גיא גרימלנד

14.9.2010 / 8:35

ענקית האינטרנט גוגל הודיעה באופן רשמי על רכישת הסטארט אפ הישראלי קוויקסי. זוהי הרכישה השנייה של החברה בישראל בחצי השנה האחרונה

יממה לאחר הפרסום ב-themarker, גוגל הודיעה הבוקר (ג') באופן רשמי כי רכשה את חברת הסטארט אפ הישראלית קוויקסי (quiksee), חברה העוסקת בטכנולוגיות מיפוי וידיאו אינטראקטיבי המבוסס על צילומי גולשים. שווי העסקה כ-12 מיליון דולר. מדובר ברכישה שנייה של גוגל בישראל במהלך חצי השנה האחרונה, לאחר שרכשה את LabPixies באפריל האחרון.

קוויקסי הוקמה ב-2003 על ידי גדי רויז, רוני אמירה, אסף הראל ופבל יוסיפוביץ', במטרה לאפשר לכל גולש להפוך צילום וידיאו פשוט לסרטון וידיאו אינטראקטיבי, כאשר המשתמש יכול לצלם כל מקום שבו הוא נמצא, באמצעות מצלמה דיגיטלית או סלולרית, להעלות את הקובץ לרשת ולאפשר לגולש ניווט חופשי בחומר המצולם. כך הופך הסרטון לאינטראקטיבי - כזה המאפשר לאנשים לשוטט בו ולקבל חוויית סיור אמיתית, מבלי להיות במקום בפועל.

פרופ' יוסי מטיאס, מנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של גוגל בישראל אמר כי "אנו מקדמים בברכה את הצוות של קוויקסי. גוגל מאמינה בכישרון ובחדשנות המהנדסים הישראלים ומחויבת להמשיך ולהשקיע בישראל. הן על ידי המשך הגדלה והעמקה של פעילותנו וכן המשך שיתופי פעולה עם חברות וסטארט-אפים בישראל".

גדי רויז, מנכ"ל ומייסד משותף של קוויקסי אמר: "כשהקמנו את החברה, עמדה לנגד עינינו מטרה אחת, לסייע בהפיכת הרשת לפלטפורמה עוד יותר דינאמית שעל גביה הגולש לוקח חלק פעיל. אנו שמחים מאוד על הצטרפותנו לשורותיה של חברה המהווה מודל לחדשנות אינסופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully