וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל ביטוח רוצה למחוק את כלל פיננסים מהמסחר

מיכאל רוכוורגר

14.9.2010 / 12:50

כלל ביטוח הודיעה לבורסה על הגשת הצעת רכש מלאה למניות כלל פיננסים ב-3.3 שקלים למניה. עבור הרכישה תשקיע החברה 67 מיליון שקל עבור כ-18% מהמניות

כפי שפורסם ב-TheMarker, הודיעה כלל ביטוח לבורסה כעת כי היא מגישה הצעת רכש מלאה למניות כלל פיננסים במחיר של 3.3 שקלים למניה - גבוה ב-16% ממחירה הבוקר. בסך הכל מעוניינת כלל ביטוח לשלם 67 מיליון שקל עבור 17.83% ממניות כלל פיננסים.

בית ההשקעות כלל פיננסים פירסם הבוקר הודעה כי בשעות הקרובות ימסור דיווח מהותי לבורסה. בעקבות ההודעה, הופסק המסחר במניית החברה. על פי הערכות, ההודעה תהיה על כך שהחברה האם כלל ביטוח תפרסם הצעת רכש למניותיה של כלל פיננסים.

נכון להיום, מחזיקה כלל ביטוח ב-81.5% מכלל פיננסים ובכדי להשלים את מחיקתה מהמסחר בבורסה, תצטרך כלל ביטוח להשיג היענות של כ-13.5% ממניות הציבור, כך שברגע שתגיע לאחזקה של 95%, לפי חוק החברות, ניתן יהיה לכפות על יתר מחזיקי המניות למכור את אחזקותיהם.

כלל פיננסים, המנוהל על ידי טל רז, נסחר לפי שווי שוק של 315 מיליון שקל. בכדי להשלים הצעת רכש, תצטרך כלל ביטוח להשקיע עשרות מיליוני שקלים. מאז ההנפקה במארס 2007, צנחה מניית החברה ב-74%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully