וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם רדוור נמצאת על סף רכישה? המניה מזנקת בכ-30% במסחר בוול סטריט

ניר צליק

14.9.2010 / 19:30

יהודה וזהר זיסאפל, סרבו לאשר או להכחיש את השמועות



האם רדוור נמצאת על סף רכישה? מניית החברה נוסקת בכ-35% במסחר בוול סטריט על רקע פרסומים כי החברה עשויה להירכש על ידי hp או ibm.



רק לפני מספר ימים העלו בבית ההשקעות אופנהיימר את מחיר היעד למניית רדוור מ-26 ל-30 דולר, כאשר האנליסט איתי קידרון כתב כי החברה עשויה להיות יעד לרכישה על רקע הדרישה הגוברת למוצרי החברה והרכוש האינטלקטואלי שנצבר בה לאורך השנים.



רדוור עוסקת בניהול עומסים לאתרי אינטרנט. החברה הוקמה בשנת 1996 והיא אחת מחברות קבוצת רד. החברה, המנוהלת על ידי רועי זיסאפל, הונפקה בשנת 1999 וגייסה כ-63 מיליון דולר לפי מחיר של 18 דולר למניה. עם התנפחות הבועה, ביצעה רדוור הנפקה משנית בשנת 2000, כשמחיר ההנפקה עמד על כ-52 דולר והשווי שיוחס לחברה עמד על 800 מיליון דולר. בשיאה, נסחרה החברה לפי שווי העולה על מיליארד דולר.



משקיעים רבים בחרו שלא להשקיע בחברה לאורך השנים על רקע היסטוריה של אכזבות, כאשר החברה פירסמה מספר אזהרות רווח לאורך השנים, כך שחלקם גם לא נהנו מנסיקת המניה בתקופה האחרונה. מניית החברה הוסיפה 141% בשנה האחרונה, לפני ההערכות כי החברה עשויה להימכר.



ברבעונים האחרונים הצליחה החברה לעקוף את תחזיות השוק פעם אחר פעם, על רקע המומנטום העסקי שנצבר בחברה בעקבות רכישת אלטאון, שפתחה לחברה ערוצי שיווק חדשים. כך, את הרבעון האחרון, השני, סיימה החברה עם הכנסות של החברה סיימה את הרבעון השני עם הכנסות של 35.2 מיליון דולר, עלייה של 30% לעומת הכנסות של 27.1 מיליון דולר ברבעון המקביל. בניכוי הוצאות בגין אופציות, מחיקות מוניטין והוצאות חד פעמיות, הסתכם הרווח הנקי ב-4.3 מיליון דולר או 21 סנט למניה לעומת 600 אלף דולר או 3 סנטים למניה ברבעון המקביל. החברה צפתה רווח מתואם של 21 סנט למניה ואילו השוק צפה רווח מתואם של 20 סנט למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully