וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק: "גוגל צפויה להשיק רשת חברתית מתחרה בתוך שישה חודשים"

סוכנויות הידיעות

14.9.2010 / 21:57

אנליסטים: "המאבק בין גוגל לפייסבוק הוא מאבק בין שני דורות באינטרנט"



פייסבוק, מפעילת הרשת החברתית הפופולרית בעולם, צופה כי גוגל, מפעילת מנוע החיפוש המקוון הפופולרי בעולם, תשיק שירות רשתות חברתיות מתחרה לזה של פייסבוק בתוך שישה חודשים - כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.



גוגל צפויה להתחיל "פלטפורמת מדיה חברתית משמעותית למדי", אמר היום המנהל המסחרי של פייסבוק באסיה, סטיבן דולן, בכנס שנערך בהונג קונג. גוגל עשוייה לחשוף את האתר בתוך "שלושה עד שישה חודשים", אמר דולאן, אשר הוסיף כי התחזית שלו מבוססת על מידע ששאב מדיווחים בתקשורת.



גוגל הגבירה באחרונה את קצב הרכישות שלה - וביצעה השנה לפחות 18 רכישות לעומת חמש רכישות בשנה שעברה - לאחר שמנוע החיפוש שלה הודח על ידי פייסבוק בחודש מארס כאתר האינטרנט הפופולרי ביותר בארה"ב. "פייסבוק היא המובילה בתחום הרשתות החברתיות, ותיאלץ להתמודד מול תחרות מצד שחקנים רבים, גדולים וקטנים", העריך האנליסט ריי וולדס מחברת המחקר גרטנר. "גוגל היא המתחרה הישירה ביותר של פייסבוק, מכיוון שגוגל היא הכוח הבולט בדור הקודם של הרשת, הרשת-ממוקדת-תוכן", הוסיף.



בחודש יולי דיווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל" כי גוגל מנהלת מגעים עם מספר יצרניות של משחקים מקוונים פופולריים, במסגרת נסיונותיה לפתח שירות רשתות חברתיות אשר יתחרה בפייסבוק. אנשים המקורבים למצב אמרו אז לג'ורנל כי גוגל ניהלה מגעים עם מפתחות משחקים מובילות - בהן פלייפיש, פליידום וזינגה - לגבי הצעת משחקיהן בשירות חדש שגוגל מקימה.



בראיון שערך ביולי הג'ורנל עם מנכ"ל גוגל, אריק שמידט, סירב שמידט לאשר כי גוגל מפתחת שירות רשתות חברתיות חדש שיכלול משחקים חברתיים, אשר על פי שמועות יזכה לשם "גוגל מי" (google me). כאשר נשאל האם השירות של גוגל עשוי להיות דומה לזה של פייסבוק, ענה שמידט כי "העולם אינו זקוק לעותק של אותו הדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully