וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט הסתיים במגמה מעורבת

ניר צליק

14.9.2010 / 23:02

המסחר בבורסה בניו יורק נחתם על רקע נתוני מרקו מעודדים. דאו ג'ונס נחלש ב-0.2%, נאסד"ק הוסיף 0.2% לערכו. והערכות על מכירת החברה הישראלית רדוור הזניקו את המניה ב-39.5%

המסחר בוול סטריט הסתיים במגמה מעורבת כשברקע היו נתוני מקרו חיוביים. דאו ג'ונס נחלש ב-0.2% ל-10,526 נקודות, נאסד"ק הוסיף 0.2% ל-2,290 נקודות ו-S&P 500 ירד ב-0.1% ל-1,121 נקודות.

בזירת המקרו, נתוני המכירות הקמעוניות הראו עלייה גבוהה מהצפוי של 0.4% באוגוסט לעומת החודש הקודם, כאשר האנליסטים ציפו לעלייה של 0.3% במכירות בחודש אוגוסט לעומת החודש הקודם. בניכוי מכירות כלי הרכב, עלו המכירות הקמעיוניות ב-0.6% לעומת ציפיות האנליסטים לעלייה של 0.4%.

המלאי העסקי בארה"ב גדל ביולי בשיעור החד ביותר זה שנתיים, מסר היום משרד המסחר האמריקאי. המלאי העסקי גדל ב-1% - העלייה החדה ביותר מאז יולי 2008 - לאחר עלייה של 0.5% ביוני. כלכלנים צפו גידול של 0.6% במלאי העסקי ביולי.

ענקית הביטוח AIG שהולאמה על ידי ממשלת ארה"ב לפני שנתיים, נמצאת כעת במגעים עם הממשל להסדר שיזרז את סיום הבעלות הממשלתית בחברה, דיווח היום "וול סטריט ג'ורנל", מפי מקורות המקורבים למגעים. השקת תוכנית ההפרטה עשויה להתבצע כבר במחצית הראשונה של 2011, ונועדה להחזיר למשלמי המסים האמריקאים את מלוא הסיוע שהעניקו - 182.3 מיליארד דולר, לפי הדיווח.

הנתח של ענקית הפיננסים סיטי (לשעבר סיטיגרופ) משוק בנקאות ההשקעות באירופה, דיווחה בלומברג. מיקומה של ענקית הפיננסים - שהיא חברת הפיננסים הגדולה האחרונה בארה"ב להיות בבעלות ממשלתית חלקית - ירד ברשימת החברות המובילות לייעוץ למיזוגים ורכישות, למסחר במניות ולהנפקות אג"ח.

HP ממשיכה לרכוש ומרחיבה את היצע השירותים ללקוחות ארגוניים. ענקית המחשוב HP הודיעה כי תרכוש את חברת האבטחה ארקסייט במטרה לבסס את מעמדה כתאגיד אבטחה מוביל, כך מסרה הנהלת החברה. ארקסייט, שהעמידה עצמה למכירה לאחרונה, מציעה שירותים בתחום ה-SIEM (חבילת כלים המשמשת מנהלי רשת לניהול אפליקציות אבטחה וכמענה אוטומטי לפריצות במערכות) באמצעות פלטפורמה לניהול סיכונים. הפלטפורמה נמצאת בשימוש תאגידים ומוסדות ממשלתיים ומטרתה לבצע רישום אירועים, לנטר סיכונים חיצוניים ולפקח על פעילות העובדים.

במניות הישראליות, האם רדוור נמצאת על סף רכישה? מניית החברה נוסקת במהלך המסחר בוול סטריט על רקע הערכות כי החברה עשויה להירכש על ידי HP או IBM תמורת כמיליארד דולר.רק לפני מספר ימים העלו בבית ההשקעות אופנהיימר את מחיר היעד למניית רדוור מ-26 ל-30 דולר, כאשר האנליסט איתי קידרון כתב כי החברה עשויה להיות יעד לרכישה על רקע הדרישה הגוברת למוצרי החברה והרכוש האינטלקטואלי שנצבר בה לאורך השנים.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully