וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותר על הליסינג: "רכב פרטי יקר מדי בשבילי"

15.9.2010 / 7:00



>> גדי רוף, סמנכ"ל ערוץ סיטונאים בחברת שניידר אלקטריק שעוסקת בניהול אנרגיה, לא יכול לוותר על הליסינג. עליו להגיע ממקום מגוריו בראשון לציון למשרדים בקדימה, כ-24 קילומטר ביום וכ-50 אלף קילומטרים בשנה. בנוסף לליסינג, מחזיקה משפחתו ברכב פרטי המשמש את אשתו וילדיו.

כמנהל, הוא לא נמצא כל הזמן בשטח, אבל העובדים הזוטרים יותר צריכים להגיע ללקוחות ברחבי ישראל, "לכן אנחנו לא יכולים לוותר על הליסינג". לחברה, המונה כ-76 עובדים, צי של כ-45 כלי רכב.



רוף שקל מעבר לרכב פרטי עקב ההעלאה הדרמטית של תעריפי שווי השימוש ברכב. "בדקתי עם סמנכ"ל הכספים שלנו אפשרות שארכוש רכב משלי והחברה תשלם לי את מה שהיא משלמת לחברת הליסינג, אך כשנתנו לי את הנתונים ראיתי שזה יקר יותר, מאחר שאני גומע המון קילומטרים".



גם לו יש ביקורת כלפי הממשלה, שלדבריו "לא עשתה עבודה מעמיקה מספיק משום שלא לקחה בחשבון אנשי שירות - כמו טכנאים של חברות הטלוויזיה. אלה מקבלים משכורות לא גבוהות ומכונית כדי לעשות את העבודה שלהם".



הפתרון שהוא מציע הוא מעבר למדרוג מס לפי העיסוק המסוים של כל עובד, שעליו יכריז המעסיק, ולא לפי הרכב בלבד. "זה היה הרבה יותר הוגן וסוציאלי. מה יקרה אם יפטרו את האנשים האלה משווי המס? האוצר עשה לעצמו עבודה מאוד קלה: לקח מכפיל אחד ואמר, זה מה יש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully