וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאמדוקס באוטובוס: חצי שעה יותר, 2,000 שקל פחות

15.9.2010 / 7:00



>> רכב צמוד, מתברר, אינו איבר חיוני בגופו של עובד ההיי-טק. אלון לוי, מהנדס תוכנה בן 32 העובד באמדוקס, נוסע מדי יום באוטובוס ממרכז תל אביב למשרדי החברה ברעננה. לפי חישוביו, חוסך לוי כ-2,000 שקל בחודש בזכות הוויתור על רכב הליסינג, מאחר שעלות הנסיעות החודשית שלו באוטובוס מסתכמת בכ-350 שקל, בעוד שהסכם הליסינג קיצץ את שכר הנטו שלו ביותר מ-2,400 שקל .

את ההחלטה לוותר על הליסינג קיבל לוי לאחר שיצא לחופשה ללא תשלום. תחילה רצה לבחון כיצד יתמודד עם השינוי שביצע, ולדבריו, גילה כי התחליף אינו כה נורא: "גיליתי שאני מאבד 20-30 דקות ביום, וזה אם לא מביאים בחשבון ימים שבהם לא הצלחתי למצוא חניה".



לדברי לוי, הוא השתמש ברכב הליסינג בעיקר לנסיעות לעבודה וחזרה, ולעתים לנסיעה לבית הוריו בירושלים. העובדה שהוא רווק ללא ילדים, המתגורר במרכז תל אביב במרחק הליכה מחנויות ומסעדות, הקלה אף היא על ההחלטה. "אם היתה לי משפחה והייתי צריך לקחת את הילדים לגן, הייתי שוקל לקנות אוטו, ואפילו בדקתי את העניין. יש מכוניות זולות שמתאימות לצרכים שלי, אבל אני לא זקוק לזה כרגע".



בדומה לחברות היי-טק גדולות אחרות, גם באמדוקס, עובד המבקש להחזיר את הרכב לפני תום ההסכם מחויב בקנס. כשביקש לוי להחזיר את הרכב במהלך השנה האחרונה להסכם הליסינג, נדרש לשלם קנס של 800 שקל. הוא מעריך כי עובד שיבקש להפסיק את החוזה בשנתו הראשונה יידרש לשלם כ-5,000 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully