וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר על התג תמיד צודק

אביב דילבסקי

15.9.2010 / 7:00

חתול בשק



>> מבצעי סוף העונה הם בשורה נעימה לחובבי השופינג, אך גורמים לפעמים ללא מעט בלבול. מרוב הנחות, מבצעים כפולים ומוצרים מוערמים על מדפים מיוחדים, מחירם של המוצרים לא תמיד ברור - ולעתים המחיר הכתוב על המוצר והמחיר בקופה לא תואמים.

כך קרה לע' שהגיע במהלך יולי לסניף של לי קופר בקניון הזהב בראשון לציון, כדי ליהנות מחגיגת המבצעים שהציעה הרשת. החנות הציעה אז שני מבצעים על מכנסי הג'ינס: 1+1, לפי היקר מביניהם, או שני ג'ינסים ב-400 שקל.



ע' בחר, בין היתר, בשני זוגות ג'ינס כחלק מהמבצע שהציע 1+1, כשהיקר מביניהם היה מדגם צ'רלי, והמחיר הנקוב על התג של הג'ינס היה 199 שקל. אך כשהגיע לקופה, הקופאי קבע כי על אף הכתוב על תג המחיר - מחירו של הג'ינס הוא 280 שקל ולא 199 שקל. ע' התעקש כי המחיר הנקוב הוא מחיר הג'ינס, וכי באחריות החנות לתמחר נכון את מוצריה ולכבד את המחיר המוצג על התג. אך הקופאי, שהתברר בדיעבד כמנהל הסניף, השיב כי התווית נשארה על הג'ינס בטעות ממבצע קודם.



ע' ניגש לעמדה של הג'ינסים, וגילה כי גם שאר זוגות המכנסיים מאותו דגם מתומחרים ב-199 שקל ולא 280 שקל, כפי שטען מנהל החנות. למעשה, המחיר שנקב מנהל החנות לא היה כתוב בשום מקום. אף שהוכיח למנהל שהוא צודק וכי על כל שאר המכנסיים מאותו דגם רשום אותו מחיר, המנהל סירב לבקשתו לשלם את המחיר הרשום.



ע' התייעץ בעניין בפורום צרכנות בתפוז, וקיבל תגובות מלקוחות לי קופר שנתקלו במקרה דומה. עוד ייעצו לו בפורום לשלוח מכתב להנהלת החברה עוד באותו היום, וכך עשה. לי קופר השיבה לע' הוא יזוכה על 80 שקל ישירות לחשבונו, אך הזיכוי לא הגיע.



לפי חוק הגנת הצרכן, במקרה של הבדל בין המחיר המוצג על מוצר לבין המחיר הנדרש עבורו בקופה, תהיה עדיפות למחיר המוצג על גבי המוצר. לפי משרד התמ"ת, חוק הגנת הצרכן מאפשר ללקוח לתבוע בית עסק אם הופיע על המוצר מחיר נמוך יותר מהמחיר בקופה ובית העסק סירב לאפשר לצרכן לשלם את המחיר המחייב המופיע על המוצר.



מחברת לי קופר נמסר בתגובה: "השירות והשקיפות מול הלקוחות הם בראש מעייננו. מבדיקה שערכנו עולה כי הלקוח רכש בחנות לי קופר שני פריטים במסגרת מבצע 1+1. המבצע הוא על פריט ראשון במחיר מלא ופריט שני במתנה (ללא כפל מבצעים). לצערנו תווית המכנס לא עודכן במחירו המלא אלא במבצע הקודם, וזאת הסיבה לאי ההבנה שנגרמה. מתוך תודעת השירות הגבוהה של החברה הוחלט לזכות אותו בהפרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully