וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועי בת מצווה בסגנון אחר

רינה רוזנברג

15.9.2010 / 7:00



>> יש דרכים אחרות שיכולות להפוך את אירוע בת המצווה למשהו סמלי ומיוחד. לכבוד האירוע של מאיה מתל מונד לדוגמה הציעה לה אמה לערוך מעגל נשים באמצעות מנחה. מאיה הזמינה את כל הנשים שמשמעותיות בחייה - חברות, אחיות, סבתות ובמהלך הטקס הנשים דיברו עליה - מה היא בשבילן, מה הביאה לחייהן ואיזה תכונות שלה הן מוקירות.

בנוסף העניקו לה מתנה סמלית בסגנון שיר או סיפור המביעים את אהבתן אליה. "זה נתן למאיה תחושה שהנשים האלה תמיד יהיו שם בשבילה והדגיש את המקום שהילדה תופסת בחיים שלהן", מספרת טל, אמא של מאיה, ששילמה עבור הטקס כ-1,500 שקל.



גם אורנית משהם, שבתה איילת חגגה יום הולדת 12 באחרונה, חיפשה עבור בתה אירוע עם תוכן אחר - "אנחנו לא טיפוסים של אירועים גדולים והיה לנו חשוב שלטקס הזה יהיה קשר למעבר שלה מילדות לבגרות כי זה דבר משמעותי בעינינו. היה לנו חשוב שהתהליך שהיא עוברת יכלול את הקשר והשייכות שלה למדינה ללאום ולמסורת", מספרת האם שהצליחה להלהיב את בתה לרעיון של מסע בעקבות גיבורות בהיסטוריה של עם ישראל.



את המסע מארגנת שבית ליפשיץ במסגרת החברה בניהולה "בשביל החוויה". הטיול נערך בקבוצה של 45 איש ועלה 3,000 שקל עבור ההדרכה, פעילות, בתוספת הוצאות על אוכל והסעה. בכל אחד מהאתרים דיברו על גיבורה או שתיים והדגישו ערכים חשובים אצל כל אחת מהגיבורות. "המטרה הייתה לדבר על הערכים של הגיבורות הללו על מנת שאיילת תפנים אותם ותרגיש שהיא חלק מהשרשרת, שתדע מאיפה היא באה ולאן היא הולכת", אומרת אורנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully