וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשב נייד עוצמתי למשתמש הביתי

אתר WiseBuy

15.9.2010 / 7:00

בדקנו



>> המחשב הנייד מבית hp - 3070ej pavilion dv6 - נועד לדברי החברה להעניק למשתמש מכלול של ניידות, עיצוב וביצועים. המחשב שבדקנו הציג מפרט הכולל מעבד 720q intel core i7 זיכרון פנימי ddr3 בנפח של שמונה ג'יגה-בייט, כרטיס גרפי ati radeon 5650hd, מסך בגודל של 15.6 אינטש, כונן קשיח בנפח של 640 ג'יגה-בייט, כונן בלו-ריי, קישוריות wifi בתקן n ו-bluetooth, מצלמת אינטרנט וקורא כרטיסים.

העיצוב שיקי ואלגנטי, וכולל מעטפת בגימור מתכת מוברשת עם חריטת קווים אורכיים. ביצועי המחשב מצוינים: גם בהפעלת תוכנות כבדות ומורכבות ובריבוי משימות פעל המחשב במהירות גבוהה. הרצנו עליו מספר סרטים במקביל באיכות 1080p, שאותם הוא ניגן באופן חלק ורציף, ואפילו משחק בעל דרישות תלת מימד גבוהות כמו need for speed פעל כראוי מבלי להכביד.



החומרה החזקה דורשת פתרונות אוורור יעילים; במקרה הזה כל האוויר החם נפלט מנקודה אחת בלבד ונגרמת התחממות קלה בלבד בצד השמאלי. פעולת המאווררים שקטה להפליא.



צבעי המסך לא רוויים מספיק לטעמנו, אך החדות טובה ובהירות המסך גבוהה. ציפוי המסך מבריק ומקרין השתקפויות בעבודה מול שמש ישירה, אך לא באופן שמונע עבודה לחלוטין.



המקלדת בנויה כהלכה, המקשים שקטים, מגיבים היטב ובעלי הפרדה טובה ביניהם. עם זאת, פריסת המקשים לא אידיאלית: בצדה השמאלי נמצאים מקשי קיצור-דרך שונים, מיקום לא שגרתי שעלול לבלבל. משטח העכבר גדול, מדויק והטקסטורה שלו נעימה למגע, אבל החלטת החברה למקם את כפתורי העכבר כחלק אינטגרלי מהמשטח פוגמת בנוחות השימוש בו. סט החיבורים עשיר ומספק.



בשימוש סטנדרטי סיפקה הסוללה זמן עבודה של שלוש שעות, או שעה וחצי בלבד בעבודה מאומצת. אלו זמנים ממוצעים בלבד.



בעד: ביצועים מעולים, עיצוב אטרקטיבי, שלל תוכנות.



נגד: משטח העכבר בעייתי בגלל המקשים המובנים, חיבורי ה-usb לא עמידים, משך פעולת סוללה בינוני.



שורה תחתונה: מחשב נייד עוצמתי המיועד למשתמש הביתי, ובעזרת משקל נמוך ביחס למחשבים בקטגוריה הוא מציע ניידות גבוהה. הוא מגיע עם מגוון תכונות מפנקות וארוז בעיצוב יפה ומושך מבטים.



מחיר: 7,646-8,554 שקל



ציון:



8.6



-



אתר wisebuy.co.il מסייע בקבלת החלטות קנייה באמצעות מדריכי קנייה, סקירת מוצרים והשוואת מחירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully