וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצמוד לביתו בסביון: עדי שטראוס הקים בית לחיילים בודדים

TheMarker

15.9.2010 / 9:13

משרתים קרוב לבית



אמץ לוחם, גרסת הפאר: עדי ועירית שטראוס, אחיה של יו"ר שטראוס-עלית, עפרה שטראוס, ושותפים בחברת ניהול שהוקמה בשנה שעברה ועוסקת בהקמה ופיתוח של מסעדות קונצפט, השיקו באחרונה פרויקט חדש - "אחים לחיילים". השניים שכרו את הבית הצמוד לביתו של עדי שטראוס ברחוב הורדים בסביון, עשו בו שיפוץ מאסיבי והפכו אותו לבית לחיילים בודדים.

כיום מתגוררים בבית שביישוב היוקרתי חמישה חיילים, המשרתים ביחידות קרביות. התוכנית איתרה ושיבצה משפחה מלווה לכל חייל, התומכת ודואגת לו ונוסף על מגורים זוכים החיילים לסיוע לקראת שילובם בחברה לאחר שחרורם מצה"ל. בחודשים הקרובים ייפתחו כנראה עוד בתים דומים. בית החיילים הוא חלק מתוכנית "אחים" שנוסדה לפני שנתיים על ידי שני האחים במטרה לתמוך בילדים בסיכון וחיילים בודדים. אחת הפעילויות היא "אחים לילדים" המאפשרת העצמה אישית והתפתחותית לילדים ממשפחות קשות יום הזקוקים לתמיכה לימודית. התוכנית משלבת עזרה בלימודים והשתתפות בחוגי אמנויות לחימה.



עירית שטראוס, שהיתה בעבר שותפה במשרד הפרסום ראובני פרידן, נכנסה לפני כשנתיים כשותפה בחברת ההשקעות של עדי שטראוס. השניים אף שותפים יחד עם חברת תדהר במלון סוויטות שמעל קניון ארנה בהרצליה. מעדי ועירית שטראוס לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully