וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל פיטרה מהנדס בחשד שעקב אחר קטינים ברשת

סוכנויות הידיעות

15.9.2010 / 9:30

על פי האישומים, דיוויד ברקסדייל פרץ לחשבונותיהם של קטינים, עקב אחריהם והטריד אותם



ענקית האינטרנט גוגל פיטרה משורותיה מהנדס שנחשד בכך שעקב אחרי קטינים ברשת והטריד אותם, כך דיווח הבלוג האמריקאי גוקר, על פי מקור יודע דבר.



לפי הדיווח, דיוויד ברקסדייל, מהנדס בן 27, מואשם בכך שפרץ לחשבונותיהם של קטינים בגוגל ללא הסכמתם, ועקב אחריהם. גוגל הודיעה אתמול כי היא פיטרה את ברקסדייל, על כך שהפר את "מדיניות הפרטיות הפנימית המחמירה" של החברה, אך לא סיפקה פרטים נוספים.



ברקסדייל אמר לגוקר כי הוא אכן פוטר, אך לא פירט מהן הנסיבות. "בוודאי שמעתם דברים פרועים למדי, אם אתם חושבים שהגיע לי להיות מפוטר", אמר.



על פי החשד, ברקסדייל פגש את הקטינים בכנס טכנולוגיה שנערך בסיאטל, ופוטר מגוגל ביולי 2010 לאחר שמעשיו דווחו לחברה, אמר המקור, והוסיף כי אישומי ההטרדה ככל הנראה לא נושאים אופי מיני, אלא נוגעים יותר להפרת פרטיותם של הקטינים.



"אנחנו מפקחים בזהירות על מספר העובדים שלהם יש גישה למערכות שלנו, ומשדרגים באופן סדיר את אמצעי הביטחון שלנו", אמר ביל קופרן, סגן נשיא בכיר להנדסה. "עם זאת, למספר מצומצם של אנשים תמיד תהיה גישה למערכות, אם אנחנו רוצים לתפעל אותן כמו שצריך – ולכן אנחנו לוקחים כל הפרה כזו ברצינות", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully