וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל שוב מנסה להתחרות בפייסבוק: תוסיף מאפייני רשתות חברתיות למוצריה

סוכנויות הידיעות

15.9.2010 / 10:10

מנכ"ל גוגל אריק שמידט הודיע על השינויים, אשר יחלו בסתיו הקרוב, אך לא פירט מה יהיו



גוגל, מפעילת מנוע החיפוש המקוון הפופולרי בעולם, תוסיף מאפיינים של רשתות חברתיות למוצריה העיקריים, בניסיון להגביר את התחרות מול פייסבוק, כך אמר אתמול מנכ"ל גוגל, אריק שמידט.



השינויים בגוגל יחלו בסתיו הקרוב, אמר שמידט לעיתונאים באריזונה, אך סירב להרחיב. דבריו של שמידט נאמרו לאחר שפייסבוק אמרה אתמול כי גוגל צפויה להשיק שירות רשתות חברתיות מתחרה בתוך שישה חודשים.



המנהל במסחרי של פייסבוק באסיה, סטיבן דולן, אמר כי גוגל צפויה להתחיל "פלטפורמת מדיה חברתית משמעותית למדי בתוך שלושה עד שישה חודשים", אמר דולאן בכנס בהונג קונג, והוסיף כי התחזית שלו מבוססת על מידע ששאב מדיווחים בתקשורת.



גוגל מנסה לעמוד בתחרות עם פייסבוק, אתר הרשתות החברתיות המוביל בעולם, לאחר שפייסבוק עקף את גוגל כאתר הפופולרי ביותר בארה"ב מוקדם יותר השנה. תנועת הגולשים השבועית בפייסבוק עלתה על זו של גוגל לראשונה במארז, לפי חברת היטווייז. הרשתות החברתיות של גוגל, כולל באזז ואורקוט, לא הצליחו להתקרב לקצב הצמיחה של פייסבוק.



"פייסבוק היא המנהיגה בתחום הרשתות החברתיות המתפתח", אמר ריי ולדז, אנליסט בגרטנר. "גוגל היא המתחרה הישירה ביותר של פייסבוק, משום שגוגל היא דומיננטית בדור הקודם של הרשת, אשר התמקד בתוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully