וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ריאנאייר מנסים להתייעל: הציעו להחליף המנכ"ל בעובד צוות תעופה

סוכנויות הידיעות

15.9.2010 / 13:54

ההצעה הגיעה בתגובה להצעת של מנכ"ל ריאנאייר לקצץ בטייסי משנה בטיסות קצרות



מייקל אולירי, מנכ"ל ענקית הטיסות המוזלות האירופית ריאנאייר, התבטא בתקופה האחרונה מספר פעמים בנוגע לרעיונותיו כיצד לחסוך כסף לחברה. בין הרעיונות שהעלה: כרטיסי טיסה בעמידה והטלת מס כבד על נוסעים בעלי משקל יתר משמעותי. כעת, קיבל אולירי המלצה מאחד העובדים שלו: להחליף את המנכ"ל באחד מעובדי צוות התעופה.



"כעובד של ריאנאייר אני מודע לכך שהחברה מעוניינת לקצץ בהוצאותיה עד כמה שניתן ולהשאיר את מחירי הכרטיסים נמוכים עבור הלקוחות. ולכן, הייתי מציע שהחברה תחליף את המנכ"ל בעובד צוות המרוויח 13,200 ליש"ט לשנה. בכך תחסוך ריאנאייר מיליונים במשכורות, הטבות ואופציות".



מורגן פישר, טייס של החברה, אמר במכתב לעיתון "פייננשל טיימס", שהתבדח כשהציע את ההצעה, אבל היה רציני לחלוטין כשדיבר על נוהלי בטיחות הטיסות. הצעתו של פישר הגיעה לאחר שאולירי הציע לקצץ בטיסות קצרות בטיסי משנה. "גם ככה המחשב עושה את רוב עבודת הטיסה", אמר אוריילי, ורמז שטייסי המשנה מיותרים.



טייסי המשנה נחוצים בין היתר במקרה שקורה משהו לטייס, אבל אולירי טען: "ב-25 שנות הוותק שלי ולמעלה מ-10 מיליון טיסות, רק פעם אחת חטף הטייס התקף לב ואפילו אז הוא הנחית את המטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully