וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוקה התעשייתית בארה"ב עלתה באוגוסט זה החודש ה-14 ברציפות

סוכנויות הידיעות

15.9.2010 / 15:57

באזור ניו יורק התרחבה פעילות הייצור בקצב איטי מהצפוי בספטמבר, לפי מדד אמפייר סטייט של הבנק הפדרלי



התפוקה התעשייתית בארה"ב עלתה באוגוסט, זה החודש ה-14 ברציפות, כך דיווח היום הבנק הפדרלי. בנוסף דווח היום כי פעילות הייצור באזור ניו יורק התרחבה בקצב איטי מהצפוי בספטמבר, סימן לכך שמנהלי המפעלים עדיין מודאגים בנוגע להאטה בכלכלת ארה"ב.



הייצור התעשייתי בארה"ב גדל באוגוסט ב-0.2%, מעל לתחזיות אשר צפו עלייה של 0.1% בתפוקה. ביולי נרשמה עלייה של 0.6%, לאחר שהנתון תוקן כלפי מטה. פעילות המפעלים עלתה ב-0.2% באוגוסט לאחר גידול של 0.7% ביולי. להוציא את מגזר הרכב, אשר פעילותו הואטה בחודש שעבר, עלתה תפוקת המפעלים ב-0.5% באוגוסט.



מדד אמפייר סטייט של הבנק הפדרלי של ניו יורק ירד החודש לרמה של 4.1 נקודות, הרמה הנמוכה ביותר מאז יולי 2009, וזאת לעומת רמה של 7.1 נקודות שנרשמה באוגוסט. קריאה מעל לאפס מצביעה על התרחבות בפעילות הייצור, שמהווה 6% מכלכלת האזור, הכולל את ניו יורק, צפון ניו ג'רזי ודרום קונטיקט.



מדדי ההזמנות, המכירות והתעסוקה השייכים למדד הכללי השתפרו כולם, מה שמצביע על כך שהירידה במדד היתה בעיקר כתוצאה מירידה ברמת הביטחון. כלכלנים צפו כי המדד יעלה ל-8 נקודות.



בנפרד, דו"ח של משרד העבודה האמריקאי הצביע על כך שמחירי הסחורות שיובאו לארה"ב עלו בשיעור חד מהצפוי באוגוסט, בעקבות זינוק במחירי הנפט והמזון. מחירי היבוא עלו ב-0.6% באוגוסט, לאחר עלייה בשיעור מתוקן של 0.1% ביולי. העלייה באוגוסט היתה פי שניים מתחזיות אנליסטים. להוציא את מחירי הנפט, עלו מחירי היבוא ב-0.2%, עלייה ראשונה מאז מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully