וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלברד לא מחכה למינויו הרשמי ומתחיל לעבוד

Byte and Switch

15.9.2010 / 18:30

המנכ"ל החדש בפרטנר טרם נכנס לתפקידו וכבר הודיע על המינוי הראשון תחתיו. גלברד מביא לשורות החברה את עינת רום, שכיהנה כסמנכ"ל השירות בפלאפון כאשר היה המנכ"ל

מינוי ראשון של יעקב גלברד. עינת רום תמונה לסמנכ"ל החטיבה הפרטית, ותחליף את ארז פז אשר יפרוש מהחברה. רום מתלווה כבר שנים רבות לגלברד: בעבר כיהנה כסמנכ"ל השירות בפלאפון, כאשר גלברד היה המנכ"ל. לאחר מכן, עם עזיבתו של גלברד לבזק, עברה עמו רום וניהלה את החטיבה הפרטית.

לאחר שגלברד סיים את עבודתו בבזק בשנת 2007, גם רום עזבה את החברה, ובשנתיים האחרונות מכהנת כסמנכ"ל שירות (ישראל וגלובאל) של חברת בטר פלייס של שי אגסי. במסגרת תפקיד זה הובילה את הקמת מערך השירות של החברה בארץ ותמכה בהקמת מערך השירות במדינות נוספות בעולם. רום תחל את תפקידה בתחילת דצמבר. יש לציין כי גלברד עדיין לא נכנס באופן רשמי לנעליו של המנכ"ל היוצא דוד אבנר. החלפת המשמרת צפויה ב-1 באוקטובר.

ארז פז, אשר יפרשו מהחברה, הוא חבר הנהלה מוערך, שהצטרף לפרטנר באוקטובר 2007. פז היה אחראי על חטיבת השיווק והתוכן עד אפריל 2010, המועד בו מונה לסמנכ"ל החטיבה הפרטית. כסמנכ"ל שיווק ותוכן היה אחראי על פעילות השיווק במגזר העסקי והפרטי, פיתוח יישומים ומוצרים טכנולוגיים מתקדמים, פעילות הפורטלים וספקי התוכן, ציוד קצה, מחקר ופרסום.

בתקופה זו השיקה פרטנר את ערוץ המכירה הישיר orange stores בעיצוב רוח המותג הפרוס כיום על פני 40 קניונים ברחבי הארץ, ונבנה קונספט חוויתי וחדשני למרכזי השירות של orange.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully