וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט-אפ החדש של דורון קמפל גייס כ-10 מיליון דולר

גיא גרימלנד

15.9.2010 / 19:37

לאחר שמכר את דיליג'נט לי.ב.מ ב-165 מיליון דולר יחד עם משה ינאי מריץ קמפל סטארט-אפ חדש בשם SimpliVT



בראיון שהעניק משה ינאי, המייסד של דיליג'ינט ו-xiv, ל-themarker לפני מספר ימים, אמר כי בשנה הקרובה הוא מתכנן להתמקד במיזם הטיסות vip שלו. "בעוד שנה אחזור להיי-טק הישראלי בגדול", ציין. בינתיים המייסד השני של דיליג'נט, דורון קמפל, לא קופא על השמרים. דיווח לרשות לניירות ערך האמריקאית (sec) חושף כי הסטארט-אפ החדש שלו simplivt, גייס 9.2 מיליון דולר. זאת הפעם הראשונה שנחשף שלקמפל יש מיזם חדש.



בחברה השקיעו 8 משקיעים בסבב גיוס הון הראשון אך לא ידוע מיהם המשקיעים. האתר masshightech שחשף ראשון את הגיוס, ציין כי הדיווח אפילו לא מונה מיהם חברי הדירקטוריון בחברה מלבד קמפל. לפי האתר החברה החדשה נוסדה ב-13 לאוגוסט בעיר waltham.



ב-masshightech פנו לקבלת תגובה מקמפל אבל האחרון סירב להגיב ולספק יותר פרטים מעבר למה שנחשף כעת. "אנחנו חברת תוכנה", אמר. "הכוונות שלהן הן לפעול בזירת תשתיות ה-it, אך עדיין אנחנו נמצאים בשלב מאוד מוקדם והמדיניות שלנו היא להישאר חשאיים עד שיהיה לנו משהו יותר ממשי לספר עליו".



גורם המעורה בפרטים סיפר ל-themarker כי simplivt הולכת להתחרות בחברת סטארט-אפ ישראלית אחרת xtremio, בה מושקעות קרן jvp וגיזה. xtremio מפתחת מערכות אחסון מידע המבוססות על כונני ssd כונים קשיחים הבנויים משבבי זיכרון מסוג פלאש ולא מצילינדרים מגנטיים. המערכות של xtremio מאפשרות לכוננים אלה לשלוף מידע במהירות גבוהה יותר.



כיום ישנם מספר פתרונות אחסון ארגוניים המבוססים על שבבי פלאש וכונני ssd, ביניהם חברת הסטארט-אפ אקסנה (axxana), בה מושקע משה ינאי, אשר מפתחת מערכת אשר משמשת בחוצץ האוגר מידע בזמן שהוא משודר ממרכב מחשבים אחד לשני לצורך גיבוי. המערכת של אקסנה באה לגבות את המידע העובר ברגע נתון בכבלי התקשורת מפני אסונות כמו רעידות אדמה.



simplivt כבר גייסה כמיליון דולר באוקטובר 2009 כחלק מסבב גיוס הון שהיה אמור להגיע ל-3 מיליון דולר. באותו סבב גיוס הון השקיעו בחברה 4 משקיעים בלבד, אך גם במקרה הנ"ל לא צויינו שמותיהם. לחברה אין בשלב זה אתר אינטרנט. לפי רשם החברות הישראלי, הבעלים מנהלי החברה הם קמפל ואמיר בר-אל.



לפי רשם החברות מונה קמפל למנהל החברה במאי 2009, וזוהי כנראה העדות הראשונה למועד הקמת החברה. ל-simplivt יש מרכז מו"פ ישראלי הפועל לפי רשם החברות ברחוב המנופים בהרצליה. הגורם שעימו שוחחנו אישר אכן לחברה פעילות פיתוח בישראל לצד המשרדים בארה"ב.



קמפל הוא יזם סדרתי. הוא ייסד את דיליג'נט עם משה ינאי שנמכרה לי.ב.מ בשנת 2008 עבור 165 מיליון דולר. השניים מכירים עוד מאז שעבדו יחדיו בחברת emc. קמפל עזב את emc באוגוסט 2001 בכדי להיות מנכ"ל sangate אבל נאלץ לאחר מספר חודשים לעזוב לאחר ש-emc תבעה אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully