וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום מייקרת את חבילת הגלישה הבסיסית

מאת רותי לוי

16.9.2010 / 6:49

חברת הסלולר מיישרת קו עם מתחרותיה ומוסיפה לחבילה שירותים נוספים ? חבילות הגלישה מתוארות באתר החברה באופן שעלול להטעות את הצרכנים ? סלקום: נבדוק את המידע



>> כל לקוחות הסלולר בישראל, המחזיקים במכשיר מדור 3 ומעלה, חייבים בחבילת גלישה סלולרית ומחויבים בתשלום חודשי מינימלי של כ-40 שקלים. בפלאפון ובפרטנר כבר הבינו שבאפשרותם להעלות את תעריפי חבילות הגלישה אם יוסיפו לנו שירותים שכלל לא ביקשנו. כך למשל, ביולי האחרון ייקרה פרטנר את חבילות הגלישה בעד 50%, ובתמורה הוסיפה שירות פאנטון (צליל המתנה) ו-gps. עתה, בסלקום ממהרים ליישר קו עם המתחרות.



בימים האחרונים פורסמו באתר סלקום חבילות הגלישה החדשות של החברה. לחבילת הגלישה הבסיסית הוסיפו בחברה את שירות גיבוי כרטיס ה-sim, ובתמורה העלו את התעריף בכ-35%, או 12.90 שקל בחודש (ראו טבלה).

חבילות הגלישה הבסיסיות של מכשירי האייפון והאנדרואיד התייקרו גם הן ב-10 שקלים בחודש, בתמורה לשירות "המתנה נעימה" ושירות גיבוי sim. עד כה, שירות "המתנה נעימה" נרכש בנפרד, בעלות חודשית של 6.90 שקל, ושירות הגיבוי בעלות של 6 שקלים.



"עולה השאלה אם מכירת 'המתנה נעימה', gps או גיבוי לכרטיס ה-sim באופן בלתי נפרד מחבילת הגלישה מהווה התניית שירות בשירות", אומרת ליאת נחום מאתר השוואת המחירים כמהזה.



בנוסף, האופן שבו מתוארות חבילות הגלישה באתר סלקום עלול להטעות את הצרכנים. בסלקום מתעקשים לקרוא לגלישה בחבילה הבסיסית "גלישה באינטרנט הסלולרי" - הגדרה מטעה, שאין בה שום רמז לכך שאותה גלישה מוגבלת לגלישת wap, כלומר גלישה באתרים שמותאמים לגלישה סלולרית דרך קישור יעודי מפורטל החברה.



מסלקום נמסר בתגובה: "בעקבות פנייתכם בדקנו שוב את חבילות הגלישה ומצאנו כי הן החבילות ההוגנות ביותר מבין החבילות המוצעות ללקוחות הסלולר. מבנה החבילות שונה והן כוללות כמות גלישה גדולה יותר ושירותים נוספים, כמו 'סלקום קופי' ו'המתנה נעימה'".



בהתייחס לטענה כי המידע המוצג באתר אודות תוכניות הגלישה מבלבל, מסרה חברת סלקום: "אנו נבחן את המידע המופיע באתר החברה, ובמידת הצורך נערוך בו שינויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully