וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשובה מאבד בכיר נוסף: יו"ר אלעד מגורים עוזב את הקבוצה

מאת מיכאל רוכוורגר

16.9.2010 / 6:49

בלעדי יעקב סיסו יעזוב לאחר חצי שנה בלבד בתפקיד. אלעד מגורים תחבור להפניקס ולאקסלנס, שמחפשות גם הן יו"ר בימים אלה



>> יעקב סיסו צפוי לסיים בקרוב את תפקידו כיו"ר הדירקטוריון של חברת אלעד ישראל מגורים (לשעבר דנקנר השקעות) שבשליטת דלק נדל"ן ויפסיק לשמש יועץ לחברות הפרטיות של תשובה - כך נודע themarker.

רק לפני חצי שנה עזב סיסו את חברת הנדל"ן אזורים, לאחר שלא מונה למנכ"ל החברה. הוא עבר לקבוצת תשובה במסגרת יישום האסטרטגיה של דלק נדל"ן לחיזוק השדרה הניהולית של החברות הבנות המרכזיות. ואולם הצדדים לא הצליחו למצוא שפה משותפת בתחומים המקצועיים וסיסו יצטרך לחפש מקום עבודה חדש.



אלעד ישראל נהפכת בכך לחברה השלישית בקבוצת תשובה המחפשת לעצמה יו"ר חדש. גם חברת הביטוח הפניקס מחפשת בימים אלה יו"ר חדש במקומו של אהוד שפירא, שמונה לדירקטור בבנק לאומי. גם בית ההשקעות אקסלנס שבשליטת תשובה מחפש יו"ר חדש לבית ההשקעות במקום המייסדים גיל דויטש ורוני בירם.



סיסו הוביל יחד עם רונן יפו, המנכ"ל החדש של אלעד מגורים, את המהלכים להפיכתה של החברה לציבורית - מהלכים שצפויים להסתיים בתקופה הקרובה עם השלמת עסקת המיזוג במהופך, שבמסגרתה תמוזג אלעד מגורים אל תוך קרן תמיר פישמן נדל"ן הציבורית בעסקת החלפת מניות.



סיסו, 47, הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול (b.s.c) ומוסמך (m.a) בניהול תעשייתי מהטכניון. את מרבית הקריירה העסקית הוא בילה בבנק ירושלים, שם שימש ב-1996-2007 משנה למנכ"ל, ומשם הצטרף לאזורים, ממנה פרש כמשנה למנכ"ל.



בשנתיים האחרונות סיימו את דרכם בקבוצת תשובה כמה מנהלים בכירים, בהם יהלי שפי לשעבר מנכ"ל חברת הביטוח הפניקס, עוזי לוי לשעבר מנכ"ל אלעד קנדה, איליק רוז'נסקי לשעבר מנכ"ל דלק נדל"ן, דוד קמיניץ' לשעבר מנכ"ל דלק ישראל, פיני כהן לשעבר מנהל הפעילות של אלעד גרופ הפרטית באסיה ודני גוטמן המסיים בימים אלה את תפקידו כמנהל פעילות הפיננסים בחו"ל של קבוצת דלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully