וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט מערכות תקים מיזם משותף בתחום המל"טים עם Sagem הצרפתית

יורם גביזון

16.9.2010 / 6:49



>> חברת אלביט מערכות מנסה לחדור לשוק האירופי למטוסים ללא טייס (מל"טים) באמצעות שותפות עם אחת החברות המובילות בתעשייה הביטחונית האירופית.

אלביט מערכות שבשליטת מיקי פדרמן תקים מיזם משותף עם חברת sagem הצרפתית בתחום המל"טים. צחי אברהם, אנליסט בכלל פיננסים ברוקראז', מציין שמדובר במהלך מוצלח כחלק מהאסטרטגיה של אלביט מערכות להקים בסיסים מקומיים בהמשך. מדיניותה של אלביט מערכות היא לקדם שיתופי פעולה בשוקי היעד, כפי שעשתה החברה עם ג'נרל דיינמיקס בשוק האמריקאי ועם חברת thales בשוק הבריטי.



לדברי אברהם, אלביט מערכות מייצרת לעצמה באמצעות מיזמים משותפים אלו גידור פוליטי שחשיבותו גדלה בתקופה של קיצוץ בתקציבי הביטחון, בעיקר באירופה, וההעדפה הנגזרת לחברות מקומיות. אברהם מדגיש כי העניין של sagem להיכנס לשיתוף פעולה עם אלביט מערכות, אף שיש לה פעילות מל"טים עצמאית היא הבעת אמון בטכנולוגיה של החברה הישראלית.



אלביט מערכות סבלה מירידה של 17% של במכירותיה ברבעון השני של 2010 בהשוואה לרבעון המקביל ב-2009 ל-603 מיליון דולר, בעיקר בשל ירידה במכירות של חטיבת המל"טים באירופה, שספגה ירידה של 37% במכירותיה ברבעון החולף לרמה של 200 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully