וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין התאוששות באופק: מספר עיקולי הבתים בארה"ב עלה ב-25% לשיא בחודש אוגוסט

סוכנויות הידיעות

16.9.2010 / 9:11

מדובר בנתון החודשי הגבוה ביותר מאז פרץ המשבר בשוק הדיור האמריקאי ב-2007



מספר הבתים שעוקלו על ידי בנקים בארה"ב זינק באוגוסט ב-25% לרמתו הגבוהה ביותר מאז החל המשבר בשוק הנדל"ן האמריקאי ב-2007 – כך דיווחה חברת המחקר ריאלטי טראק, העוקבת אחרי שוק הנדל"ן בארה"ב.



בנקים בארה"ב עיקלו 95,364 בתים מבעליהם בחודש שעבר, עלייה של 3% לעומת חודש יולי וזינוק של 25% לעומת אוגוסט 2009. מדובר בעלייה השנתית התשיעית ברצינות בקצב עיקולי הבתים בארה"ב, ובנתון החודשי הגבוה ביותר מאז פרץ המשבר בשוק המשכנתאות.



בסך הכל, 338,836 בתים בארה"ב היו בהליכי עיקול בחודש אוגוסט, עלייה של 4% לעומת יולי וירידה של 5% לעומת אוגוסט 2009, דיווחה ריאלטי טראק. פירוש הדבר כי אחד מכל 381 בתים בארה"ב היה מצוי בהליכי עיקול בחודש שעבר.



הבנקים בארה"ב הגבירו בחודשים האחרונים את קצב העיקולים, במטרה לנקות את מאזניהם מחובות מסופקים ומתוך כוונה למכור את הבתים בשלב מאוחר יותר, לאחר ששוק הדיור יתאושש. לדברי ריק שרגא, סגן נשיא בכיר בריאלטי טראק, פחות משליש מהבתים שעוקלו בארה"ב הועמדו למכירה.



"הנכסים האלה יגיעו לשוק, אך בקצב איטי מאוד, משום שאף אחד לא רוצה להציף את השוק ביותר מדי בתים מעוקלים מחשש שזה יוביל לירידה דרסטית במחירי הבתים", אמר שרגא. יותר מ-2.3 מיליון בתים בארה"ב עוקלו על ידי בנקים מאז שהחל המיתון בארה"ב בדצמבר 2007, לפי נתוני ריאלטי טראק. לפי החברה, יותר ממיליון בתים יעוקלו ב-2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully