וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנסיות עובדי שדות התעופה עדיין לא בטוחות

זוהר בלומנקרנץ

16.9.2010 / 11:15

יו"ר רשות שדות התעופה לא התחייב להוציא את כספי הפנסיה של עובדיו לנאמנות, אלא רק להעביר את ההחלטה לדריקטוריון, כך עולה מהמכתב שהביא לסיום השביתה בתחילת השבוע

יו"ר מועצת המנהלים של רשות שדות התעופה, עובדיה עלי, לא התחייב בפני ההסתדרות להוציא את כספי קרן הפנסיה של העובדים לנאמנות אלא רק להביא את הנושא להחלטת מועצת המנהלים של רשות שדות התעופה - כך עולה מהמכתב המקורי ליו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, עו"ד אבי ניסנקורן, עליו חתום עובדיה עלי, שהגיע ל-themarker.

מכתב זה, בצירוף מכתבו של שר האוצר, יובל שטייניץ לעלי, הביאו לסיום שביתת העובדים בתחילת השבוע והוא עומד בסתירה להודעת ההסתדרות. על דעת משרד האוצר, יו"ר רשות שדות התעופה יהיה אחראי להעביר את כספי הפנסיה של העובדים לחשבון נאמנות לא יאוחר מ-60 יום".

על פי המכתב של עלי לניסנקורן, הנחשף כאן לראשונה, "על דעת שר האוצר ושר התחבורה, הריני להודיעך כי אפעל להביא באופן מיידי לאישור דירקטוריון הרשות החלטה לפיה יועברו באופן מיידי, כל כספי ההתחייבות האקטוארית בגין זכויות הפנסיה של עובדי וגמלאי הרשות לחשבון נאמנות לטובת העובדים והגימלאים, שינוהל ע"י נאמן בהתאם לשטר נאמנות שיוסכם ביננו".

בנוסף, כתב עובדיה עלי כי "במקביל נפעל בשיתוף פעולה עמם, במלוא השקידה והאומץ הנדרשים, לשם הקמתה של קופה מרכזית לקצבה, אליה יועברו הכספים להבטחת זכויות הפנסיה של העובדים והגימלאים, בהתאם להתחייבויותינו בהסכם הקיבוצי מיום 15.12.2008".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully