וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריגר נדל"ן גייסה 200 מיליון דולר לפרויקטים של תמ"א 38 בת"א

אריק מירובסקי

16.9.2010 / 10:42

החברה מעריכה כי תוכל לשפץ כ-150 בניינים ברחבי העיר



קריגר נדל"ן גייסה מקרן משקיעים מארה"ב 200 מיליון דולר, שנועדו אך ורק לביצוע פרויקטים של תמ"א 38 ברחבי תל אביב, כך נמסר מהחברה. לדברי גל הרשקוביץ, מבעלי קריגר נדל"ן, יש למעלה מ- 2,000 בניינים בעיר שעומדים בקריטריונים לתמ"א 38, ומהכסף שגייסה, הוא מעריך, היא תוכל לשפץ כ-150 בניינים בחמש השנים הקרובות. בשלב הראשון מתמקדת החברה בחיזוק מבנים בצפון הישן של העיר.



מקריגר נמסר עוד, כי החברה הבולטת ביותר מבין המשקיעים היא tidan constraction - חברת נדל"ן אשר בונה בקנדה ובארה"ב. החברה מחזיקה בשטחים של למעלה מ-3 מיליון מטר מרובע של מבנים לצרכי מסחר ותעשייה ומונה למעלה מאלף עובדים. ברשות החברה קניונים גדולים בקנדה, אתר נופש סקי בפלורידה, מועדון הטניס the nuns, מועדון הטניס המקורה הגדול ביותר בקנדה, בתי דירות יוקרתיים במונטריאול, אלפיים יחידות דיור וכ-1,800 חדרי אורחים בבתי מלון שונים שברשות החברה.



לפני 3 שנים גייסה קריגר 100 מיליון דולר מקבוצה של אנשי עסקים פרטיים ובהם היזם אייל מסיקה אשר פועל גם בטאגו ובסרי לנקה. בכסף הזה חתמה קריגר עשרות עסקות ברחבי תל אביב ובהן ברחובות טאגור, ירמיהו, תנאים, לואי מרשל, אפטר, בן גוריון ומשה שרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully