וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספן: "ספק אם ההסכם שנחתם עם הרשברג להעברת הזכויות ברישיון שרית יצא לפועל"

ליאור זנו

16.9.2010 / 10:49

זאת בעקבות פרסומי משרד התשתיות על הקפאת אישור העברת זכויות ברישיונות נפט וגז



"ספק אם ההסכם שנחתם עם הרשברג להעברת הזכויות ברשיון 'שרית' יצא לפועל", הודיעה היום לבורסה ספן, השלד הבורסאי שבשליטת אהרון כהן, בעקבות פרסומי משרד התשתיות אתמול לפיהם יקפיא המשרד אישור עסקות שנחתמו בתחום רישיונות חיפושי הגז והנפט עד לקביעת כללים חדשים בנושא.



ספן, שרשמה זינוקים עצומים עם הודעתה לפני ימים מספר כי היא מעוניינת להיכנס לתחום חיפושי הגז והנפט, התממשה אתמול ביותר מ-30%. החברה דיווחה השבוע כי התקשרה בהסכם עם משה הרשברג לרכישת 10% מרישיון "שרית" היבשתי, שנמצא ליד אשדוד תמורת 1.67 מיליון דולר. הרשברג עצמו רכש את אותם 10% מלפידות רק חודש מוקדם יותר תמורת 300 אלף דולר.



החברה מבקשת להבהיר כי טרם התקיימו התנאים המתלים לביצוע העסקה, אך על פי החוזה לא יכול הרשברג לבצע שינויים בנכס, אלא עם אישור ספן.



בהתייחסה לפרסומים בכלי התקשורת אודות ההודעה כותבת ספן כי "המידע המפורט בדיווח זה הינו כפי שצוטט באמצעי התקשרות והחברה לא קיבלה כל הודעה רשמית של משרד התשתיות. לאור זאת, יתכן וציטוט הודעת משרד התשתיות כפי שנעשה על ידי כלי התקשורת אינו מדוייק או יתכן ומדיניות משרד התשתיות שונה מהמדיניות שתוארה לעיל. במועד בו תתקבל עמדת משרד התשתיות בחברה תימסר על כך הודעה נוספת."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully