וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה כסף ירוויח יו"ר בנק לאומי החדש?

יעל פטר

16.9.2010 / 12:15

היו"ר הנכנס, דוד ברודט, ייהנה משכר חודשי של 150 אלף שקל בחודש, בונוסים ו"מצנח זהב" הכולל מענק פרישה נדיב במיוחד ושכר מלא למשך חצי השנה אחרי שיעזוב את הבנק

בנק לאומי פירסם הבוקר את תנאי העסקתו של יו"ר בנק לאומי הנכנס, דוד ברודט, אשר מועסק במשרה מלאה החל מה-4 באוגוסט ולתקופה של 3 שנים. ברודט יוכל להאריך את כהונתו במידה שיבחר שוב. עיקרם של תנאי העסקה הוא שכר חודשי של 150 אלף שקל וכן "מצנח זהב", כלומר מענק נדיב שישולם לו בעת פרישה. מצנח הזהב כולל "תקופת הסתגלות" בת 6 חודשים, במהלכה יקבל ברודט שכר שוטף מן הבנק וכן את כל התנאים הנלווים.

בנוסף, זכאי ברודט לפיצויים בשיעור של 250% לעומת המקובל. כלומר, שכרו החודשי יוכפל במספר שנות העבודה ולאחר מכן יוכפל ב-250%. כמו כן, זכאי יו"ר הבנק לבונוס שנתי כפי שיוחלט בדירקטוריון הבנק.

הבנק יפריש עבור היו"ר כסף עבור הטבות סוציאליות כמו קרן השתלמות, החזר הוצאות, רכב ונהג צמוד, קו טלפון, ביטוח ובדיקות סקר רפואי, עיתונים, הנחות בשירותים בנקאיים ויתר הטבות כמקובל לבכירים בבנק.

מנגד, חייב ברודט בתקופת צינון שפירושה כי במשך 6 חודשים ממועד סיום כהונתו לא יכהן כנושא משרה ולא יעבוד, בין כשכיר ובין כעצמאי, בין כיועץ ובין באופן אחר כלשהו, במישרין או בעקיפין, בכל תאגיד המתחרה בבנק, לרבות חברות ביטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully