וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ההשקעות הדסון החל לסקר את מניית סרגון עם מחיר יעד של 12 דולר - גבוה ב-27.8% ממחיר השוק

ניר צליק

16.9.2010 / 12:44

בבית ההשקעות העניקו למניה המלצת "קנייה" על רקע הדרישה הגוברת לפתרונות תשתית סלולריים



בבית ההשקעות הדסון החלו לסקר את מניית , ספקית פיתרונות התשתית הסלולריים, עם המלצת "קנייה" ומחיר יעד של 12 דולר - גבוה ב-27.8% ממחיר השוק של המניה אמש בתום המסחר.



האנליסט בליין קרול כותב כי החברה ממוצבת היטב בסביבה העסקית, והיא צפוייה להרוויח מהדרישה הגוברת לאפליקציות הדורשות רוחב פס ברשתות האלחוטיות. בנוסף, מביעים בבית ההשקעות חשש כי מאחר והדרישות בתחום האבטחה גוברות בהודו, ייתכן וסרגון תאלץ להוציא יותר כסף במדינה בטווח הקרוב כדי לעמוד בתקנים מחודשים.



סרגון צפתה כי היא תרשום הכנסות של 239.5-248.7 מיליון דולר ב-2010. ממוצע תחזיות האנליסטים להכנסותיה של החברה בשנת 2010 עומד על 244.8 מיליון דולר.



בין הסיכונים לחברה, האטה בהודו עשוייה לפגוע בעסקי סרגון בצורה משמעותית, שכן נתח ההכנסות מהמדינה מהווה כ-30%-40% מהכנסותיה של סרגון. עוד כותבים בהדסון כי פתרונות תשתית אחרים מתחרים בפתרונותיה של סרגון, כאשר במידה ויהיה מעבר לפתרונות המבוססים על סיבים אופטיים יפגעו הכנסותיה של סרגון. בית ההשקעות מציין כי לחברה יש שותפות משמעותית עם , שמהווה כ-10% מהכנסותיה, ומאז המיזוג בין נוקיה לסימנס המכירות לשותפות ירדו מאחר והשותפות מעדיפה מוצרים של .



בבית ההשקעות מזכירים את התמחור האטרקטיווי של מניית סרגון, שנסחרת במכפיל רווח של 20 לעומת מתחרתה דרגוו וייב, הנסחרת במפכיל רווח של 32 על הכנסות 2010. שוק התשתיות לתחום הסלולר (backhaul) בו משחקת החברה, צפוי לגדול מ-5 מיליארד דולר בשנת 2010 עד ל-8 מיליארד דולר בשנת 2014. זאת, על רקע העומס הגובר על תשתיות הסלולר עם כניסתם של מכשירים הדורשים העברת מידע גבוהה יותר, כגון האייפון.



על פי המחקר, אריקסון היא השחקנית הדומיננטית בשוק זה, עם נתח שוק של כ-29%. הוואווי היא השחקנית השנייה בגודלה, עם נתח של כ-18%, nec נמצאת במקום השלישי עם נתח של כ-16% וסרגון מחזיקה בנתח שוק של 12%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully