וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי צליינים יעבירו את החגים בירושלים

עירית רוזנבלום

16.9.2010 / 13:45

כ-8,000 תיירים יגיעו לקראת חג סוכות לישראל מרחבי העולם כדי לציין את החג בעיר הקודש. חלק מהצליינים כבר הגיעו וההערכה היא שיביאו לתפוסה של כ-60% במלונות ביום כיפור

כ-8,000 נוצרים אוהדי ישראל מכ-100 מדינות ברחבי העולם, בראשם ראשי הקהילה האוונגלית העולמית, מגיעים בימים אלו לישראל להשתתף בכנס חג הסוכות, (feast of tabernacales). אירועי החג נערכים בחסות ובארגון השגרירות הנוצרית ובסיוע משרד התיירות.

במסגרת כנס חג הסוכות, יגיעו לישראל אלפי צליינים ברזיל, מאוסטרליה, מבוליביה, קנדה, צ'ילה, אוסטריה, הודו, איטליה, ניגריה, מפינלנד ומנורבגיה. במהלך השבוע יבקרו הצליינים באתרים דתיים ברחבי הארץ, יצעדו בצעדת ירושלים וישתתפו בסמינרים, הרצאות וסדנאות.

משרד התיירות, המסייע ומלווה את הכנס, יפעיל במהלך כל ימי הכנס בבנייני האומה בירושלים ביתן מידע, בו יחולקו לצליינים עלוני מידע על אתרים ואטרקציות שונות בישראל, ויינתן סיוע ומידע בכל הנדרש.

לדברי שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, התיירות הנוצרית לישראל, על זרמיה השונים, מהווה את קהל היעד המרכזי בו ממקד משרד התיירות מאמץ שיווקי במטרה להגביר את תנועת התיירות לישראל. "במסגרת המיתוג מחדש של ישראל כארץ הקודש, שבמרכזה ירושלים, פועל המשרד בכל ההיבטים בכדי להפוך תיירים אלו לשגרירי תיירות של ישראל במדינות המוצא שלהם", אמר השר.

הצליינים צפויים לשהות בישראל כשבוע ימים ותרומתם לתעשיית התיירות מוערכת בעשרות אלפי לינות בבתי מלון. ההערכה היא, כי ההכנסה הכוללת מהחגיגות תגיע לכדי 20 מליון דולר.

כמה אלפי תיירים כבר הגיעו לירושלים וההערכה היא שהתפוסה הכוללת של המלונות בירושלים ביום כיפור תעמוד על כ-60%. דודי אשכנזי, מנכ"ל רשת מלונות גרנד הוטלס, מציין שבחלק מהמלונות, כגון מלון גרנד קורט, התפוסה תעמוד על 100%, רובה ככולה מצליינים אשר ביקשו לחוות את חוויית יום כיפור בעיר הקודש.

אשכנזי הוסיף, שהשנה גם ישראלים רבים, במיוחד מהמגזר הדתי, ישהו במלונות בירושלים ביום כיפור במטרה לחוות את אווירת החג המיוחדת של ירושלים ביום הקדוש. בתי מלון רבים בעיר יצאו במבצעים לקראת סוף השבוע של כיפור והמחירים צפויים להיות זולים בכ-15% מהממוצע. רונית חוטר ישי, מנכ"לית מלון קיסר פרימייר, מציינת שכ-40% מכלל האורחים במלון הינם ישראלים והשאר צליינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully