וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת האופנה נו-ניים הגישה לבית המשפט בקשה להקפאת הליכים

עדי דברת-מזריץ

16.9.2010 / 17:52

החברה מדווחת על חובות של 15 מיליון שקל



חברת האופנה נו-ניים (no-name) הגישה לבית המשפט בקשה להקפאת הליכים. החברה, שבבעלות מייסדה דניאל ויצמן, ומפעילה 21 חנויות, מתוכן 4 בזכיינות, ומעסיקה 112 עובדים, מדווחת על חובות של 15 מיליון שקל.



החברה מספרת כי הכינה תוכנית הבראה, הכוללת קיצוץ מאסיבי בעלויות מטה והנהלה, סגירת 4 חנויות שאינן רווחיות, הפיכת שתי חנויות לאאוטלטים. לדבריה, הליכים אלה יביאו לחיסכון של 480 אלף שקל בתקופת ההפעלה.



החברה, שהוקמה ב-1994, החלה לאחרונה בתהליך ההבראה המדובר ובין היתר לאחרונה סגרה נו-ניים שתי חנויות בתל אביב והשאירה פועלת את החנות בדיזינגוף סנטר. גורמים בענף טוענים כי גם היא אמורה להתפנות על אף שטרם הודיעה על כך לדיזינגוף סנטר. בנוסף, קיצצה בעלויות שכר ומטה, החלה הסבת חנויות לחנויות אאוטלט של עודפים.



לדברי החברה, היא אינה יכולה לשאת בעלויות המשך תהליך ההבראה, הכוללת תשלום פיצויים לעובדים שיפוטרו.



החברה מאמינה כי יישום תוכנית הבראה תאפשר מכירתה למשקיע חיצוני. הסיבה העיקרית להיקלעותה לקשיים הינה הרחבת הפעילות לבגדי גברים. התחום, שהתברר בדיעבד כלא רווחי עבורה, העמיס עליה עלויות כבדות - הן בפתיחת החנויות והן בסגירתן לאחר מכן. למרות שהפסיקה את פעילותה בתחום כבר לפני כשנתיים, לא הצליחה להתגבר על ההוצאות הכבדות.



לפני מספר חודשים התקשרה נו-ניים עם חברת הייעוץ העסקי sri של ניר זיכלינסקי, שהיה אמור להיכנס כשותף ב-50%, תוך ביצוע פעילות ההבראה. אולם ההתקשרות לא החזיקה מעמד. השותפות היתה אמורה להתבצע לא תמורת מזומן אלא תמורת ייעוץ עסקי. בבקשה טוענת נו-ניים כי העובדה ש-sri לא הביאה עמה כסף לחברה הקשתה.



החברה מזהירה כי החל מה-13.9 החלה החזרת צ'קים, אשר אמורה להחריף, בשל מיצוי מסגרות האשראי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully