וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים את השוק הנדל"ן מקרוב

רנית נחום-הלוי

17.9.2010 / 7:07

בעל הבית



>> ההכנסות של חברת אופטיקנה מפעילות החברה מאפשרות לה כיום להקים חברת נדל"ן - אופטיקנה נדל"ן - ולהשקיע ביזמויות חדשות הון התחלתי של כ-50 מיליון שקל. "השאיפה שלנו היא ליהפך לאחת מחברות הנדל"ן המובילות במשק בתחום ההתחדשות העירונית", אומרת הבעלים ויו"ר משותפת בחברת אופטיקנה, שרית רסין, "בחברה יש הרבה מאד מזומנים ובשלב ראשון לא נצטרך מימון בנקאי".

מדוע החלטתם להיכנס לתחום?



"אנחנו רואים את זה כמהלך טבעי - כמו שאנו מובילים את שוק האופטיקה בארץ, אנו שואפים לעשות בתחומים אחרים. אני ובעלי מאיר רסין מנהלים את החברה שנים רבות, ורואים כעת כי יש מקום להתפתחויות נוספות לרוחב, בין היתר בתחום התיירות והפנאי.



"מזה זמן רב אנחנו מחפשים השקעות בנדל"ן, בגלל הפריחה של התחום. בין היתר שקלנו להקים פרויקט דיור מוגן, נכנסנו ליזמויות נדל"ניות שונות וניגשנו לכל מיני מכרזים בתחום. כרגע אנו בוחנים כמה עסקות בתל אביב, רמת גן והרצליה, אך המטרה בטווח הארוך היא לבנות שכונות שלמות ולשנות את פניהן".



מדוע להיכנס לתחומים הקשים בתחום - התחדשות עירונית ותמ"א 38?



"עד היום מה שמנע את ההתחדשות העירונית זה כדאיות כלכלית נמוכה ליזם. בשנה האחרונה ראינו שיש הזדמנות נהדרת בתחום, לאחר שרשויות עירוניות שינו את המדיניות ואיפשרו בנייה של יותר מקומה אחת על המבנה הקיים. זה הכיוון החדש של תחום הנדל"ן ובהחלט מדובר בהזדמנות עסקית. בשלב הראשון נתחיל עם פרוקיטים בודדים, אבל המטרה היא להשפיע על שכונות רבות".



את מי גייסתם למשימה?



"אנו מודעים לכך שמדובר בתחום מורכב ולכן לקחנו את מיטב המומחים: מהנדס הבניין יוסי גולדקלנג, שיש לו ניסיון עשיר, עו"ד קרן כהן-בלחרסקי, יועצת משפטית המתמחה בתמ"א 38 ומלווה עשרות פרויקטים כאלה, והאדריכלים גרי שפיר ויותם רייך. אני רואה ברקע שלי כעובדת סוציאלית לשעבר וכן בניהול רשת אופטיקנה יתרון במשא ומתן להשגת הסכמה של הדיירים. מדובר באתגר שאני בטוחה שנצלח אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully