וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזים מורים על עליות של עד 0.5% בפתיחה

ניר צליק

17.9.2010 / 13:03

אורקל תסחר על רקע דו"חות הרבעון



החוזים העתידיים על המדדים המובילים בוול סטריט מורים על עליות של עד 0.5% בפתיחת יום המסחר האחרון של השבוע בציפייה למדד המחירים לצרכן. .



אמש הסתיים המסחר ביציבות. הוסיף 0.2% ל-10,596 נקודות, עלה ב-0.1% ל-2,303 נקודות ו- נחתם ללא שינוי ב-1,125 נקודות.



בזירת המקרו, מדד המחירים לצרכן לחודש אוגוסט יפורסם כשעה לפני הפתיחה כשהאנליסטים חוזים עלייה של 0.3% ביחס לחודש הקודם. מדד אמון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן יפורסם אף הוא, לאחר הפתיחה, כשהציפיות הן לקריאה של 70 נקודות בחודש ספטמבר לעומת הקריאה הקודמת של 68.9 נקודות.



ענקית התוכנות העסקיות האמריקאית דיווחה היום על רווח רבעוני גבוה מהתחזיות הודות לצמיחה של 48% במכירות ל-7.5 מיליארד דולר, מעל תחזיות השוק להכנסות של 7.3 מיליארד דולר. אורקל רשמה רווח נקי של 1.35 מיליארד דולר לעומת רווח של 1.12 מיליארד דולר ברבעון המקביל. בניכוי הוצאות חד פעמיות, רשמה החברה רווח של 42 סנט למניה - מעל לתחזיות האנליסטים לרווח של 37 סנט למניה.



חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון הודיעה הבוקר כי היא נמצאת במגעים מתקדמים לרכישת השליטה המלאה בחברת הביופרמה ההולנדית קרוסל ב-2.3 מיליארד דולר במזומן. ג'ונסון אנד ג'ונסון מחזיקה כעת בכ-17.9% ממניות קרוסל דרך חברת בת. העסקה תייצג פרמייה של 58% מעל מחיר הסגירה של מניית קרוסל ביום חמישי של 15.7 יורו למניה.



בריאן דאן, מנכ"ל קמעונית האלקטרוניקה האמריקאית בסט ביי, אמר כי מכירות מחשב הלוח של אפל, אייפד, גרמו לנפילה של עד 50% במכירות המחשבים הניידים בחנויות החברה, דיווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל". "אנשים מוכנים להוציא סכומי כסף לא פרופורציונליים על מכשירים אלו משום שהם הופכים לכל כך חשובים בחייהם", אמר דאן לג'ורנל.



במניות הישראליות, אלי פרוכטר, מנכ"ל איזיצ'יפ, יצרנית מעבדי הרשת במהירויות גבוהות, מכר מניות בשווי של כ-223 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully