וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפרקים, כונסים וכוכבי ליטיגציה

TheMarker

19.9.2010 / 6:57

המשבר הכלכלי והשלכותיו חידדו את הצורך להתמודד עם שאלות משפטיות בתחום כינוסי הנכסים והפירוקים. מיהם עורכי הדין המאתגרים את העליון בתחום זה?



>> הקבוצה השנייה ברמת הנוכחות בפסקי הדין ובהחלטות של בית המשפט העליון מתאפיינת בשילוב של כונסי נכסים ומפרקים רבים לצד ליטיגטורים מפירמות עורכי הדין המובילות בישראל.

המשבר הכלכלי והשלכותיו חידדו את הצורך להתמודד עם שאלות משפטיות רבות בתחום כינוסי הנכסים, הפירוקים וניהול חברות שנקלעו לקשיים. זהו תחום משפטי שעיקר פיתוחו נעשה בפסקי דין ולא בחקיקה ועל כן מגיעות לא מעט החלטות בתחום זה בשנים האחרונות גם לפתחו של בית המשפט העליון.



כך לא מפתיע לראות בחלק זה של הרשימה עורכי דין העוסקים בפירוקים וכינוסים כמו אביחי ורדי, רנה שבולת, שאול קוטלר, ישי בית און וכמובן איתן ארז, שמונה למנהל המיוחד לנכסיו של אלי רייפמן.



בחלק זה של הרשימה נמצאים גם כוכבים רבים מהפירמות הגדולות. ד"ר גלעד וקסלמן, כוכב ליטיגציה עולה במשרד עורכי הדין הגדול בישראל, הרצוג פוקס נאמן, ועמו ברוך כצמן - שותף וליטיגטור ותיק באותו משרד. שותף נוסף במשרד הוא דוד זיילר, בנו של נשיא בית המשפט המחוזי בירושלים השופט בדימוס ורדימוס זיילר.



לצדם עולים שמות כמו ברק טל, שותף בולט במשרד יגאל ארנון ושות'; ד"ר ישראל (רלי) לשם, העומד בראש מחלקת הליטיגציה של פירמת הענק מיתר-ליקוורניק-גבע-לשם-ברנדויין; ואלקס הרטמן, מהליטיגטורים הבולטים בישראל ומראשי משרד ש. הורוביץ, שהוא עצמו מהמשרדים הבולטים בליטיגציה אזרחית. גד טיכו הוא נציג נוסף של משרד עורכי הדין רם כספי ברשימה. מיקום גבוה השיג עו"ד ארנון גרפי, המתמחה בתביעות ייצוגיות ודירוגו מעיד על חלקן המשמעותי של תובענות אלה בתפריטו של בית המשפט העליון בשנים האחרונות.



***



עורכי דין שמופיעים ב-10-5 החלטות*



אביחי ורדי



גד טיכו



ארנון גרפי



אלקס הרטמן



איתן ארז



שאול קוטלר



ד"ר ישראל לשם



ברק טל



ישי בית און



ברוך כצמן



*רשימה חלקית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully