וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארי קלמן מסיים תפקידו כמנכ"ל מנורה מבטחים

נועם בר

19.9.2010 / 12:15

לאחר עשור בתפקיד, יפנה מנכ"ל חברת הביטוח מנורה קלמן את כסאו מנכ"ל הראל ביטוח לשעבר. קלמן ימונה ליו"ר החברה ולמנכ"ל החברה האם

לאחר כעשור בתפקיד, יסיים ארי קלמן, את תפקידו כמנכ"ל חברת הביטוח מנורה מבטחים וימונה ליו"ר החברה ולמנכ"ל החברה האם מנורה החזקות. את קלמן יחליף מוטי רוזן, מי ששימש עד אמצע 2009 כמנכ"ל חברת הביטוח הראל ומשמש היום כדירקטור בדש-איפקס.

את התפקידים החדשים במנורה שאליהם יכנס קלמן, מילא עד עכשיו בעל השליטה מנחם גורביץ'. עם כניסתו של קלמן לנעליו, יחליף גורביץ' את גדליה דורון בתפקיד יו"ר מנורה מבטחים ההחזקות, החברה האם של מנורה מבטחים ביטוח.

לפני כחודש וחצי פירסם המפקח על הביטוח דו"ח חמור על פרשת ההלוואות הבעייתיות במנורה מבטחים שנחשפה ב-themarker. כי סוכנים של מנורה מבטחים נתנו לגורמים שונים הלוואת מכספי החברה בלי שלקחו תמורתן ביטחונות ובלי שאותם גורמים היו זכאים להלוואות אלה. מדובר בהלוואות בהיקף של מאות מיליוני שקלים, ובאירועים שנמשכו על פני מספר שנים. בשל כך החליט המפקח על הביטוח לקנוס את מנורה בסכום של 14 מיליון שקל - הקנס הגדול ביותר שהטיל המפקח על הביטוח אי פעם. בנוסף הטיל המפקח קנס אישי בסכום של 400 אלף שקל על קלמן בעצמו.

במנורה מבטחים הכחישו שיש קשר בין עזיבתו של קלמן את כסא המנכ"ל לבין ממצאי המפקח על הביטוח בפרשת ההלוואות. בחברה מסבירים כי השינוי נובע מהיותה של מנורה בשנים האחרונות חברת החזקות גדולה שמצריכה את השינוי.

הצטרפותו של רוזן למנורה בו בזמן שקלמן וגרוביץ' נשארים בחברה בתפקידים אחרים, צפויה להגדיל את ההוצאות השכר של קבוצת מנורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully