וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה את הרכב ועדת האיתור לגופים המפקחים על בנק ישראל: ד"ר טלי רגב ומוטי פרידמן

TheMarker Online

19.9.2010 / 14:58

רגב בעלת דוקטורט מ-MIT וחוקרת במחלקה לכלכלה באוניברסיטת תל אביב; פרידמן כיהן כיו"ר חברת החשמל



המלצת שר האוצר, יובל שטייניץ, למנות את רו"ח מוטי פרידמן ואת ד"ר טלי רגב כחברים בוועדת האיתור לגופים המפקחים של בנק ישראל אושרה היום בישיבת הממשלה.



עם מינויים של פרידמן ורגב כחברים בוועדת האיתור, הושלם איוש חברי הוועדה שבראשה עומד השופט בדימוס אליהו וינוגרד. ועדת האיתור צפויה להתחיל מיד לאחר חג הסוכות בעבודתה למינוי נציגי ציבור לשני הגופים המפקחים של בנק ישראל - הוועדה המוניטארית והמועצה המנהלית של הבנק.



שר האוצר שטייניץ אמר לאחר ישיבת הממשלה כי "היום התקדמנו צעד חשוב נוסף בדרך להגשמת חוק בנק ישראל החדש לאחר שהממשלה אישרה את הרכב ועדת האיתור. מוטי פרידמן הוא מנהל עתיר ניסיון בעל היכרות מאד עמוקה עם המשק; טלי פרידמן היא חוקרת מבטיחה למאקרו-כלכלה באוניברסיטת תל אביב. ועדת האיתור שאישרה היום הממשלה היא ועדה מגוונת ומאוזנת, ואני משוכנע שהיא תפעל במהירות לבחירת נציגי ציבור שיפקחו על עבודת הבנק"



רו"ח מוטי פרידמן (58) כיהן עד לפני כחצי שנה בתפקיד יו"ר חברת החשמל. קודם שימש בתפקיד המשנה ליו"ר משרד רואי החשבון דלויט-בריייטמן-אלמגור.



ד"ר טלי רגב, סיימה את לימודי הדוקטורט בכלכלה באוניברסיטת mit בבוסטון. היא עבדה בבנק הפדרלי של סן פרנסיסקו. היום היא חוקרת במחלקה לכלכלה באוניברסיטת תל אביב והאישה היחידה בפורום המייעץ לשר האוצר בתחומי משק וכלכלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully