וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעה חודשים לאחר הרכישה: דרהי ממנה את פטריס ג'יאמי כסמנכ"ל מירס

אמיר טייג

19.9.2010 / 16:03

ג'יאמי יטפל בהשקעות הגדולות שמירס צפויה לבצע ובהסכמי הנדידה הפנים ארציים מול חברות הסלולר המתחרות



מעט פחות מתשעה חודשים לאחר שרכש אותה, ממנה פטריק דרהי מנהל ראשון במירס. החברה הודיעה על מינויו של פטריס ג'יאמי לתפקיד סמנכ"ל ועוזר למנכ"ל החברה אברשה בורשטיין. עוד בדיווח נמסר כי "במסגרת תפקידו, יקדם את הפעילויות עם חברת אלטיס ושיתופי פעולה עם חברות תקשורת וכן יעסוק בקידום נושאים הכרוכים בתשתית העתידית של מירס".



אלטיס היא חברת האחזקות העיקרית של פטריק דרהי באמצעותה הוא מחזיק במירס וכן בשרשור גם ב-hot. הערכות הן כי ג'יאמי יטפל בנושאים רגישים כמו הסכמי נדידה פנים ארציים בין מירס ובין חברות הסלולר המתחרות.



עוד נמסר כי לג'יאמי ניסיון עשיר בתחום תשתיות ושירותי תקשורת, ובעברו המקצועי שימש בתפקידים בכירים רבים בחברות העוסקות בתחום: בתפקידו האחרון, הקים ושימש מנהל תפעול ראשי של חברתhavas on line (hol) הצרפתית בתחום שירותי אינטרנט (isp). קודם לכן, שימש סמנכ"ל פיתוח עסקי של חברת isdnet הצרפתית, משנה למנכ"ל של חברת ההפעלה ipergy הבלגית, מקים ונשיא של חברת b3g הצרפתית המתמחה בשירותי voip-ip, וכן מנהל בכיר בקבוצת אלטיס.



מירס נרכשה על ידי דרהי בדצמבר האחרון תמורת 170 מיליון דולר. החברה צפויה להתמודד במכרז התדרים, אשר צפוי להתפרסם עוד החודש על ידי משרד התקשורת. זכייה במכרז, תעניק לחברה רצועת תדרים אשר תאפשר לה להקים תשתית סלולריות חדשה אשר מתבססת על טכנולוגיה אירופאית (gsm) ולהתמודד כשווה מול חברות הסלולר הגדולות.



הערכות הן כי מירס צריכה להשקיע מעל 100 מיליון דולר כדי להקים רשת זו. במקביל להשקעה גדולה זו, צפוי דרהי לנסות ולמזג בין מירס ובין hot. תהליכים אלו תלויים במספר אירועים, בהם מכרז התדרים, הסכמים בין בעלי המניות ב-hot וגיוס ההון שצפויה hot לבצע בזמן הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully