וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל דורשת מרוזן: החזר מענק פרישה של 4 מיליון שקל שקיבלת

נועם בר

19.9.2010 / 18:29

תמורת המענק הבטיח רוזן לא להתחרות בחברה עד סוף 2011; כעת עם מינויו למנכ"ל מנורה, דורשת הראל הכסף



מינויו של מוטי רוזן לתפקיד מנכ"ל חברת הביטוח מנורה מבטחים, הובילה לכינוסו המיידי של דירקטוריון קבוצת הביטוח המתחרה - הראל. זאת בשל הסכם אי תחרות שיש להראל עם רוזן התקף לשנה וחצי נוספים.



עם פרישתו של רוזן באמצע 2009, לאחר תשע שנים בהן כיהן כמנכ"ל הראל ביטוח, קיבל רוזן מקבוצת הראל מענק בגובה 4 מיליון שקל שהותנה בהתחייבותו לא להתחרות בקבוצה דרך קבלת תפקידים בכירים בחברות מתחרות כמו מנורה.



בדיון שנערך הבוקר בהראל, החליט הדירקטוריון לאשר לרוזן להצטרף למנורה, אך בד בבד לדרוש ממנו שישיב את מענק אי התחרות שקיבל. כעת מתכוונים בהראל לגרור את רוזן לבוררות אצל בורר שימונה ויוסכם על הצדדים.



מי שעוד יכול להיות מוטרד מהצטרפותו של רוזן למנורה הוא בית ההשקעות דש-איפקס. בסוף אפריל האחרון הצטרף רוזן לדירקטוריון דש-איפקס, זאת כדי לקדם את הכניסה המתוכננת של בית ההשקעות לתחומי הביטוח והפנסיה. על אף שעזיבתו של רוזן לא צפויה לגרום לדש-איפקס לגנוז את שאיפות הכניסה לתחום הביטוח, סביר להניח כי לא יהיה קל כעת לבית ההשקעות למצוא דמות מתחום הביטוח בעלת שיעור קומה דומה לזה של רוזן שתמלא את המשבצת המתרוקנת.



כמה שעות מוקדם יותר פירסמה מנורה שרוזן יחליף בעוד חודש את ארי קלמן בתפקיד מנכ"ל חברת הביטוח מנורה-מבטחים, בה בעת שקלמן ימונה ליו"ר החברה ולמנכ"ל החברה האם, מנורה מבטחים החזקות. מוטי רוזן, השוהה בימים אלה בטיול משפחתי ביפן, סירב להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully