וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הביטחון מוכר 106 דירות מוזלות ברחבי המדינה

רנית נחום-הלוי

20.9.2010 / 7:04



>> משרד הביטחון יוציא בקרוב מכרזים מטעם אגף מבצעים לוגיסטיים ונכסים (אמו"ן) למכירת 106 דירות ברחבי ישראל שבבעלות מערכת הביטחון. ההערכה היא כי מחירי הדירות יגיעו ברוב המקרים למאות אלפי שקלים בודדים.

הדירות שימשו למגורי אנשי קבע ומשתפי פעולה והן ממוקמות בין היתר בירושלים, נתניה, באר שבע, אילת, אשקלון, טבריה, כרמיאל, צפת, דימונה ומצפה רמון.



בירושלים ממוקמים רוב הנכסים בשכונת גילה, והן מוצעות במחיר התחלתי שקבע השמאי הממשלתי - כ-800 אלף שקל; הדירות בבאר שבע ממוקמות במבני שיכונים בעיקר ברחובות מצדה, בת אל והשלום, הן בנות 3-3.5 חדרים ומוצעות במחיר התחלתי של כ-350 אלף שקל; באילת ממוקמות הדירות בעיקר בשכונת חלמיש, גם במקרה זה מדובר בדירות קטנות של כ-75 מ"ר במבני שיכונים המוצעות במחיר התחלתי של כ-400 אלף שקל; הדירות במצפה רמון, טבריה וצפת מוצעות במחיר התחלתי של 200-300 שקל.



הדירות יימכרו באמצעות מכרזים פומביים שינוהלו בוועדת מכרזים של משרד הביטחון בשיתוף חברת אשד משאבי ניהול והנדסה, שזכתה באחרונה במכרז החשב הכללי במשרד האוצר, לניהול מכרזים מסוג זה.



צפריר כהן, מנכ"ל חברת אשד משאבי ניהול והנדסה, אומר כי "תהליך המכרז כבר החל ואנו מבחינים בהתעניינות גבוהה גם באזורי פריפריה, הנחשבים למבוקשים פחות. מרבית המתעניינים הם משקיעים מקומיים וחיצוניים, הרואים כי ניתן להפיק רווח מהדירות - אם באמצעות מכירתן הלאה, או על ידי השכרתם בשוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully