וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנה וחצי של הפסדים: פרטנר מייקרת את שירותי הטלפוניה הקווית

מאת אמיתי זיו

20.9.2010 / 7:04

החברה העלתה את דמי ההתקנה מ-99 שקל ל-149 שקל והחלה לגבות תשלום על המרכזייה שהיא מספקת ללקוחות, שניתנה בעבר ללא תשלום



>> פרטנר ממשיכה לנסות לצמצם את הפסדיה משירותי הטלפוניה הקווית והאינטרנט. החברה החליטה לייקר את שירותי הטלפוניה הקווית ללקוחות חדשים. לקוחות קיימים לא יושפעו מההתייקרות.

פרטנר אינה מעלה את מחירי חבילות הטלפון עצמן, אך מייקרת שירותים נלווים. עד כה גבתה החברה מלקוחות חדשים מחיר התקנה של 99 שקל, ולאחרונה העלתה את מחיר ההתקנה ל-149 שקל.



פרטנר גבתה עד כה מחיר של 29 אגורות ללקוחות החורגים מחבילת הדקות החודשית שלהם, וכעת היא גובה על החריגה 34 אגורות לדקה.



פרטנר מספקת את שירותי הטלפוניה באמצעות מכשיר המהווה מרכזייה וראוטר סלולרי שהחברה מכנה smartbox. עד כה סיפקה החברה את המוצר במודל חיוב-זיכוי, כך שבפועל המכשיר ניתן ללקוח ללא עלות. כעת החלה פרטנר לגבות על המכשיר 14.90 שקל לחודש ל-36 חודשים, כך שהשירות התייקר בכ-530 שקל.



שירותי הטלפוניה הנייחת של פרטנר הושקו בסוף 2008 והם עדיין לא מניבים רווח לחברה. ב-2009 הסבו השירותים לחברה הפסד תפעולי של 108 מיליון שקל, ובחציון הראשון של 2010 הסבו השירותים הפסד תפעולי של 23 מיליון שקל. פרטנר מנסה באופן עקבי לצמצם את הפסדי השירות. בינואר 2010 ביצעה העלאת מחירים ראשונה בשירות, ובפברואר סגרה את חטיבת התקשורת הנייחת הנפרדת והכניסה אותה לתוך החברה.



מפרטנר נמסר בתגובה כי "לא חלה כל עליית תעריפים בשירותי הטלפוניה הקווית. מבצע ה-smartbox בחיוב-זיכוי החל ביום ההשקה והסתיים רק לפני כחודשיים, ואילו המחיר לדקת שיחה בחריגה מחבילה בלבד התעדכן במסגרת תוכניות ומבצעים חדשים שהושקו בינואר 2010 ואינו חל על לקוחות קיימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully