וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנייד של סוני יקר ואיכותי

TheMarker

20.9.2010 / 7:04

בדקנו אתר WiseBuy



>> מחשב המנהלים הנייד של סוני (vaio z11 או בשמו המלא vpc-z114gx/z), משתייך לסדרת הפרימיום z והוא כולל חומרה חזקה, עמידות גבוהה, עיצוב מוקפד ומתהדר גם במשקל נוצה של 1.37 קילוגרם.

מפרט הדגם שבדקנו כלל מעבד 520m-intel core i5, זיכרון בנפח 4 ג'יגה-בייט, צורב dvd וכונן ssd בנפח 192 ג'יגה-בייט. המחשב מעניק ביצועים מעולים, והתמודד עם כל המשימות שנתנו לו במהירות טובה.



החלק המעניין ביותר הוא אגף הגרפיקה: מלבד כרטיס המסך המובנה, מצויד המחשב בכרטיס נוסף, geforce gt 330m, ויחד הם מהווים מערכת היברידית ייחודית. ניתן לבחור תוך כדי פעולת המחשב באיזה מהמאיצים הגרפיים הוא ישתמש, או לתת לו לעבור ביניהם באופן אוטומטי. המסך מציג רזולוציה גבוהה מהמקובל כך שהוא חד במיוחד. תצוגת המסך נפלאה, עם בהירות גבוהה וצבעים נפלאים וחיים - תאווה לעיניים.



המקלדת נוחה להפליא. המקשים מעט קטנים אך מרווחים זה מזה, עם טקסטורה נעימה ותגובה טובה ללחיצה. יש לה תאורה אחורית לבנבנה הנדלקת אוטומטית באמצעות חיישן תאורה, ומאפשרת עבודה גם בחושך מוחלט. משטח העכבר בינוני בגודלו והוא מדויק ונוח.



הרמקולים מאכזבים עם צליל שטוח, אבל על חיסרון זה מפצה סוני בדרך לא שגרתית: זוג אוזניות איכותיות מאוד עם שרוולי סיליקון, המשתיקים את רעשי הסביבה. גם סט החיבורים מספק בהחלט עבור המשתמש העסקי, וכולל בין השאר יציאת hdmi, כניסת expresscard וכניסה לתחנת עגינה.



סוני מבטיחה ארבע שעות עבודה, וזה בדיוק גם הזמן שהצלחנו לעבוד אתו בפועל. המחשב עשוי מסגסוגת סיבי פחמן ואלומיניום והוא מורכב למופת, למעט הסוללה שאינה מחוברת באופן הרמטי למקומה ונעה מעט כשהמחשב על הברכיים.



בעד: ביצועים גבוהים, מקלדת נוחה עם תאורה אחורית, מסך איכותי וחד מאוד, כונן ssd מהיר ושקט, עיצוב מושך ואיכות בנייה מעולה, משקל קל, זיהוי ביומטרי ו-hdmi.



נגד: משך פעולת סוללה בינוני, פליטת אוויר חם רב מצד המחשב, איכות צליל נמוכה (אך אוזניות טובות מצורפות).



שורה תחתונה: vaio z11 הוא לא רק מחשב נייד מצוין, הוא גם סמל סטטוס. לאנשי עסקים, מנהלים ומשתמשים מתקדמים אחרים שמוכנים לשלם יותר (הרבה יותר) כדי לקבל מוצר יוקרתי ואיכותי, זו בחירה נכונה.



ציון:



9.1



11,500



שקל



אתר wisebuy.co.il מסייע בקבלת החלטות קנייה באמצעות מדריכי קנייה, סקירת מוצרים והשוואת מחירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully