וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן מרגלית ביקש הבוקר מבית המשפט צו ביניים שיורה על השבתו המיידית להנחיית "ערב חדש"

שחר רן

20.9.2010 / 12:24

מרגלית אף דרש כי בית המשפט יאסור על התערבותו של החשב הכללי שלא כדין בהליכי המכרז



העיתונאי דן מרגלית ביקש הבוקר מבית המשפט המחוזי בתל אביב צו ביניים דחוף, שיורה על השבתו המיידית להנחיית התוכנית "ערב חדש" בטלוויזיה החינוכית. את הבקשה הגיש עורך דינו אמנון זיכרוני. מרגלית מבקש עוד, כי צו הביניים יורה לחינוכית ולחשב הכללי במשרד האוצר להמשיך בהליכי המכרז לתפקיד מנחה התוכנית, בהתאם לתנאים המקוריים וללא עיכובים. מרגלית אף דרש כי בית המשפט יאסור על התערבותו של החשב הכללי שלא כדין בהליכי המכרז.



אתמול פנה מרגלית למבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, בבקשה כי יפתח בחקירה בנוגע להתנהלות גורמים במשרד החשב הכללי בפרשת העסקתו כמגיש התוכנית "ערב חדש". בפנייה טען מרגלית כי גורמים במשרד נוהגים בו "בחוסר יושר, התעמרות ומעשה איפה ואיפה".



העסקתו של מרגלית, המנחה את "ערב חדש" זה 28 שנה, הוקפאה בתחילת החודש לאחר שהתבקש לגשת למכרז על התפקיד. המכרז הוקפא לאחר פניית סגן החשב הכללי, יאיר טל, שהתלונן בפני החינוכית על הדרישות המחמירות שהוצבו בפני המבקשים לגשת עליו. דבר הפנייה נודע למרגלית, שהגיב במכתב באמצעות עורך דינו, ובחינוכית החליטו לעצור את המכרז.



אתמול מסרה החינוכית כי "ועדת ההתקשרויות החליטה לפרסם פנייה פומבית לאיתור מנחים בכירים לתוכנית 'ערב חדש'. ועדת ההתקשרויות הורתה לוועדה המקצועית לבחון מחדש את תנאי הסף המקצועיים, הנדרשים למנחה בכיר לתוכנית זו".



ממשרד האוצר ומהחינוכית טרם התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully