וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ובס ענה למייל של סטודנטית: "עזבי אותנו במנוחה; סיוע לציונים שלך - לא אחד היעדים שלנו"

סוכנויות הידיעות

20.9.2010 / 12:27

הסטודנטית התלוננה בפני מנכ"ל אפל על כך שלא קיבלה תגובה ממחלקת יחסי הציבור של החברה



סטיב ג'ובס הוא אמנם מנכ"ל אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם, אך הוא ידוע בזמן שהוא מקדיש בכדי להגיב באופן אישי למכתבים ששולחים לו לקוחות אפל בכל נושא כמעט. באחרונה בא הדבר לידי ביטוי בחלופת מכתבים מעניינת בין ג'ובס לבין סטודנטית מלונג איילנד, אשר ביקשה לברר כמה פרטים בנוגע לגאדג'ט האחרון של החברה, האייפד.



לפי דיווח ב-pc מגזין, צ'לסי קייט אייזקס, סטודנטית לעיתונות באוניברסיטת לונג איילנד, קיבלה במסגרת לימודיה פרויקט הנוגע לשימוש במכשירי אייפד בכיתה. לאחר שניסתה ליצור קשר עם מחלקת יחסי הציבור של אפל ללא הצלחה, היא החליטה לפנות לדרג הגבוה ביותר ולשלוח אימייל ישירות לג'ובס.



"מר ג'ובס, הייתי רוצה לדעת מדוע חברתך מקדישה תשומת לב רבה כל כך לצרכי הסטודנטים", כתבה אייזקס. "ובכל זאת, באופן אירוני, מחלקת יחסי הציבור שלכם לא ענתה על אף אחת מהשאלות שלי, שחיוניות להישגיי האקדמיים". אייזקס אמנם לא קיבלה מענה רשמי מהחברה, אך ג'ובס עצמו הגיב בתשובה מהירה, קצרה וישירה: "יעדינו אינם כוללים לסייע לך בקבלת ציון טוב. מצטער".







אייזקס, שנפגעה מתשובתו של המנכ"ל, השיבה לו במייל בו הבהירה כי רק רצתה תגובה, ולא ביקשה שהחברה תסייע לה לקבל ציון טוב. ג'ובס השיב לה שוב בעצמו, והסביר כי החברה לא מגיבה לכל אחד. "יש לנו יותר מ-300 מיליון לקוחות", הוא כתב. "ואנחנו לא יכולים להשיב לבקשותיהם, אלא אם הן קשורות לתקלה מסוג שהוא. מצטער".



אייזקס לא התייאשה, וכתבה לג'ובס כי היא אכן לקוחה של אפל עם בעיה - מחלקת יחסי הציבור של ענקית הטכנולוגיה לא מוכנה לדבר עמה. גם הפעם, הגיב ג'ובס באופן אישי: "בבקשה עזבי אותנו במנוחה".



זו אינה הפעם הראשונה בה ג'ובס מגיב באופן אישי לאי-מיילים של לקוחות. כתובת המייל שלו מפורסמת ברשת, ובלוגרים פונים אליו בבקשות תגובה בנושאים שונים. האתר www.emailsfromstevejobs.com מאגד בתוכו את ההתכתבויות המעניינות ביותר של המנכ"ל, שתגובותיו קצרות, ישירות, ולעתים בוטות. בתחילת החודש פירסם האתר את תגובתו של ג'ובס ללקוח שהתלונן על הלוגו החדש של שירות אייטיונז. ג'ובס ענה בשלוש מילים: "אנחנו לא מסכימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully