וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגון תרכוש את חברת השבבים היוונית Elxys בעלות של 1.6 מיליון דולר

יעל פטר

20.9.2010 / 14:58

מייסדי ועובדי Elxys יצטרפו לצוות עובדי סרגון הפועלים בתחומי ליבה משותפים



סרגון נטוורקס, המספקת תשתיות לענף הסלולר, חתמה על הסכם לרכישת חברת השבבים היוונית elxys innovations, בעלות של 1.6 מיליון דולר. בנוסף לסכום הרכישה, סרגון תנפיק 200 אלף מניות מוגבלות עבור המייסדים של elxys, שיצטרפו לסרגון. צוות עובדי elxys יצורף אף הוא לחברה.



סרגון נטוורקס היא ספקית פתרונות תקשורת בקצב גבוה ברשתות רדיו אלחוטיות, ולדברי החברה, החיבור עם elxys הפועלת בתחומי הליבה המרכזיים שלה תסייע בהגדלת קיבולת ההעברה ובשיפור ביצועי המערכות שהחברה משווקת. סרגון מציינת כי המהלך יאפשר לה להמשיך לספק ללקוחותיה פתרונות רדיו (rf) מתקדמים בקיבולת גבוהה (high capacity), אשר יסיעו לחברות תקשורת להגדיל את נפח התעבורה ברשת תוך הורדת תצרוכת החשמל והעלויות הכספיות.



עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון, אומר "אנחנו מאמינים שמוצרי העתיד בשוק שלנו יתבססו על מערכות אינטגרטיביות על גבי שבב. לכן רכישת elxys והוספת צוות מהנדסי rfic, תאפשר לנו להמשיך ולשפר את ביצועי המערכות שלנו ולהגדיל באופן ניכר את הקיבולת שלהן, ואת אמינותן".



ברבעון השני של 2010 הציגה סרגון בדו"חותיה עליה של 44% במכירות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, אשר הסתכמו ב-60.9 מיליון דולר. הרווח הנקי של החברה ברבעון זינק פי 13 ל-2.6 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully