וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך המקוצר לבניית סוכה מנצחת

חן הלפרן

20.9.2010 / 20:30

מהסכך ועד השרשראות הצבעוניות מגזרי הנייר, אלו המותגים המבוקשים, המחירים השפויים וההמלצות שיהפכו לכם את סוכות ליותר חגיגי ופחות מעיק

חג סוכות מתקרב בצעדי ענק ותהליך בניית הסוכה בעיצומו. אבל כמה זמן, מאמץ וכסף הולך מסביב להקמת הסוכה הביתית? וואלה! עסקים בחן עם אתר KAMA מקבוצת יד2 את המחירים וההמלצות שיעשו לכם את החג יותר נעים ופחות מתיש.

אתר KAMA מקבוצת יד2 ביצע סקירה של הסוכות הנפוצות לקראת חג הסוכות, ממנה עולה, כי שני המותגים הנפוצים והאהובים ביותר על ידי הצרכנים הם "סוכות נחלים" ו"סוכות ירושלים". לפי הנתונים, הסוכה הנמכרת ביותר היא גם הסטנדרטית ביותר, מדגם "סוכת נצח". מדובר בסוכה פשוטה המורכבת ממוטות מתכת הניתנים להרכבה ופירוק פשוטים למדי.

כיצד בונים סוכה פשוטה? קודם כל, לפני קניית הציוד המתאים ובהתאם לכך שהסוכה חייבת להבנות מחוץ לבית, יש לבדוק את גודל השטח שיש ברשותכם עבורה. מתן גוטר, מנכ"ל אתר KAMA מזכיר, כי "כלל שחשוב לשמור עליו הוא שבמהלך היום יהיה יותר צל מאשר שמש ושבמהלך הלילה נוכל לראות את הכוכבים מבעד לסכך".

לאחר קניית הציוד המתאים, שאר העבודה היא די פשוטה. ב-KAMA ממליצים ראשית להקים את שלד הסוכה, אחריה קמות דפנות המבנה ולאחריהן יונח הסכך. כמובן שהסכך חייב להיות עשוי מחומרים מהטבע כמו ענפים או עלים. יש המשתמשים בענפים שונים, יש המשתמשים בכפות דקלים ויש הסוככים את הסוכה עם מחצלות במבוק או קני סוף. הכלל החשוב בנוגע לסכך הוא שאסור למקם את הסכך לפני הקמת דפנות הסוכה. לאחר שהרכבנו את בסיס הסוכה, הדפנות ואת הסכך נתפנה לקישוט הסוכה. קישוטי הסוכה הנפוצים ביותר הם שרשראות צבעוניות, קישוטים תלויים, תמונות, גזרי ניירות ועוד אינספור אפשרויות יצירתיות וצבעוניות.

ובמקרה שבחרתם לרכוש את הסוכה במיטב כספכם, אלו המחרים המומלצים לסוכות קנויות: על פי נתוני אתר יד2, סוכות רגילות נמכרות בטווח שבין 200 ל-1,500 שקל ואילו סוכות העץ נמכרות במחירים הנעים סביב 1,200 ו-2,500 שקל. כמו כן, נמצאו ברחבי האתר כ-60 מודעות על מכירת אביזרים לסוכה, בהם סכך, ארבעת המינים, מוטות, בדים וקישוטים. מחירי הסכך נעים בין 40 ל-350 שקל, סט של ארבעת המינים יעלו לכם כ-135 שקל ובדים לסוכה עולים עד 300 שקל - בהתאם לגודל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully