וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה תממן בדיקות רפואיות שנתיות לשופטים ב-290 אלף שקל

צבי זרחיה

20.9.2010 / 16:31

במקביל תעביר המדינה 80 אלף שקל בשנה עבור קורס ייחודי לניהול לשופטים, לדיינים ולקאדים



המדינה תממן בדיקות רפואיות שנתיות ל-384 שופטים בעלות של 750 שקל לשופט. כך מעלה החלטה של ועדת הכספים שאישרה את בקשתו בעניין של משרד המשפטים. העלות הכוללת השנתית של הבדיקות לשופטים מגיעה ל-290 אלף שקל.



יצוין כי גם שרים וחברי כנסת זכאים לבדיקה רפואית שנתית על חשבון המדינה. לוועדה נמסר כי הבדיקות נועדו לגילוי מוקדם של בעיות רפואיות עתידיות או מחלות.



כמו כן, המדינה תממן מחצית מעלות קורס ייחודי לניהול, לשופטים, לדיינים ולקאדים. העלות הכוללת לתקציב המדינה הינו 80 אלף שקלים בשנה. מדובר בקורס ברמה אקדמאית אשר נעשית בתיאום עם אוניברסיטת ת"א לנושאי משרה שיפוטית.



מדובר בהשתלמות שהנהלת בית המשפט ומערכת המשפט עורכת בכל הנוגע להענקת כלים ניהוליים לשופטים לשם יעילות העבודה השיפוטית ותפקודם. מטרת הקורסים היא לבחור מקרב השופטים את העתודה הניהולית של מערכת השפיטה בשנים הבאות.



ההצעה המקורית שהובאה לוועדה, נועדה לשופטים בלבד, אך נציג בתי הדין הרבניים שנכח בדיון ביקש כי ההצעה תחול גם על דיינים וקאדים. מנהל אגף התקציבים במשרד המשפטים ציין בוועדה כי המימון יהיה כמחצית מעלות הקורס לניהול במידה ויעברו את הקורס. בתום הדיון אושרה ההצעה והמימון יחול על השופטים, הדיינים והקאדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully