וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתכנון בבת ים: מגדל מגורים בן 42 קומות ושניים נוספים לעסקים ומגורים

רנית נחום-הלוי

20.9.2010 / 17:45

הוועדה המחוזית הפקידה גם פרויקט פינוי בינוי בשכונת מורשה ברמת השרון



הוועדה המחוזית הפקידה היום תוכנית להקמת מגדל למגורים ומשרדים בשדרות העצמאות במתחם קולנוע סביון בעיר. רחוב העצמאות הוא מרכז עירוני וציר תחבורה ציבורי המכיל את עיקר הפעילות המסחרית בבת ים ובעתיד יעבור בו הקו האדום של הרכבת הקלה, בהמשך לשדרות ירושלים ביפו.



התכנית שאושרה משתרעת על שטח של כ-2 דונם וכוללת מבנה בן 25 קומות עם שימושים מעורבים של מסחר, משרדים ומגורים של 100 דירות. כמו כן יוקם באזור מועדון ספורט.



עוד אישרה הוועדה להפקיד תכנית התחדשות עירונית ברובע העסקים של העיר בת ים, בפינת הרחובות העבודה ממערב, החרושת מצפון ורחוב ניסבאום ממזרח. התוכנית ממוקמת במרכז העיר על ציר הרכבת הקלה והיא סנונית ראשונה המהווה מנוף למימוש הפוטנציאל של המתחם כמנוע עסקי וכלכלי לעיר. התוכנית משתרעת על שטח של כ-7 דונם לפיה ייבנו מגדל משרדים בן 29 קומות ומבנה מגורים בן 42 קומות עם 185 דירות. למבנה המשרדים הוקצו 17 אלף מ"ר וכן 800 מ"ר לצרכי ציבור



הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז תל אביב במשרד הפנים בראשות גילה אורון, החליטה להפקיד תוכנית להתחדשות עירונית ברמת השרון.



מדובר במתחם של כ-5 דונם ברחוב החלוץ באזור מורשה. במתחם שלושה מבני מגורים בני ארבע קומות ובהם 48 דירות. התוכנית שאושרה מאפשרת פינוי המבנים הקיימים ובינוי במקומם של שני מגדלי מגורים בני 19 קומות ובהם 192 יחידות דירות. עיריית רמת השרון מקדמת 3 תכניות פינוי בינוי באזור זה של העיר מתוך כוונה לייצר היצע גדול של דירות בתמהיל מגוון בלב שכונת מורשה.



במקביל החליטה הוועדה על הפקדת תוכנית למתחם דן אכדיה בהרצליה - ממלון דן אכדיה עד מלון דניאל. התכנית מאפשרת בנייה של 1,325 חדרי מלון בשלושה מבני מלון עם הקצאה של 287 מקומות לחנייה ציבורית לרווחת באי החוף. התכנית תואמת את עקרונות התכנון של המתחם לפיהם יש לחבר את המרקם לים וליצור נגישות של תושבים לשפת הים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully