וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירים מעדיפים את קסטרו המקומית על דיזל ולי קופר הבינלאומיות

עדי דברת-מזריץ

21.9.2010 / 7:03



>> על אף המאמצים הרבים שמשקיעות חברות הג'ינס כדי לכבוש בחזרה את שוק הג'ינסים, חברות האופנה הישראליות ממשיכות להוביל את השוק. מסקר tgi שנערך בין 10,000 נשאלים עבור חברת הפרסום והשיווק לצעירים לעומק התודעה עולה כי הג'ינס של קסטרו הוא המועדף הן בקרב כלל האוכלוסייה והן בקרב הצעירים (גילאי 18-35). זאת לאחר שבשנה שעברה קסטרו מוקמה במקום השני בקרב כלל האוכלוסייה, אחרי המותג הוותיק ליוויס, שעדיין נהנה מלקוחות נאמנים ותודעה גבוהה.



בשנה האחרונה קסטרו שמה לה למטרה להתמקד בקטגוריית הג'ינסים ולהפוך אותה למנוע צמיחה עיקרי, ואכן הצליחה להתברג במקום הראשון הן בכלל האוכלוסייה והן בקרב הצעירים גם בתשובה לשאלה "האם יש ברשותך ג'ינס של חברה זו" ו"האם קנית בשנה האחרונה ג'ינס של אותה חברה".

בעוד שבכלל האוכלוסייה ליוויס הוא מותג חזק, הצעירים עדיין מעדיפים את חברות אופנה ומותגי ג'ינס אחרים. ליוויס ממוקם במקום השני כמותג המועדף בכלל האוכלוסייה עם 6% העדפה לעומת 6.8% ב-2009. בגזרת הצעירים הוא נמצא במקום החמישי, אחרי חברות האופנה קסטרו ופוקס ומותגי הג'ינס לי קופר ודיזל. השנה חווה ליוויס ירידה בהעדפה של הצעירים וזכה ל-3.4% העדפה בלבד בקרב גילאי 18-35 לעומת 5.3% ב-2009. בתשובה לשאלה "האם קנית בשנה האחרונה ג'ינס של חברה זו" הגיעה ליוויס למקום השלישי בקרב כלל האוכלוסייה ולמקום הרביעי בקרב הצעירים.



חברת האופנה פוקס ממוקמת מבחינת ההעדפה במקום השלישי בכלל האוכלוסייה ובמקום השני בקרב הצעירים. לאחר שההעדפה לפוקס ירדה מ-5% ב-2008 ל-3.9% בלבד ב-2009, היא מתחזקת מעט ומקבלת השנה שיעור העדפה של 4.2%. בקרב בני 18-25 ירדה פוקס שנה שעברה מהמקום הראשון למקום השני (5.6% לעומת 8.8%) והשנה לא חזרה למקום הראשון אך התחזקה וקיבלה 6.8%.



"אנו רואים שלמרות ההילה ומאמצי השיווק של המותגים הבינלאומיים, עדיין המותגים המקומיים כמו פוקס וקסטרו מובילים בגאווה את הקטגוריה הן מבחינת העדפה, הן מבחינת רכישה בשנה האחרונה והן מבחינת המצאות בארון הבגדים של הצעירים", מסר און גולדשטיין, מנכ"ל משותף בלעומק התודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully