וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקה האנרגיה BLU רוצה לכבוש את יוון

מאת עדי דברת-מזריץ

21.9.2010 / 7:03

להערכת החברה, עד סוף השנה מכירותיה יגיעו ל-250 אלף יורו ביוון - ול-12-10 מיליון יורו בעולם, עד 2010



>> משקה האנרגיה blu ישווק יוון - כך נודע ל-themarker. חברת blu international אשר הוקמה על ידי חברת בני פאוזי שמשום ודורון פרנקנשטיין במטרה לשווק את משקאות האנרגיה blu בחו"ל, חתמה בימים אלה על חוזה שיווק והפצה ביוון.

מהחברה נמסר כי המכירות בשוק היווני עד סוף 2010 יהיו כ-250 אלף יורו, כאשר מחיר המכירה לצרכן יהיה כ-1.5-2 יורו. ב-2011 היא צופה למחזור גבוה יותר של 500 אלף עד 700 אלף יורו.



"החברה החליטה להיענות לבקשות הרבות שהגיעו מצד תיירים ישראלים, שהציפו בשנה האחרונה את יוון וכרתים וציפו למצוא בעת חופשתם את המשקה האהוב אותו התרגלו לצרוך בישראל", מסר דורון פרנקנשטיין, מנכ"ל משותף של blu international.



blu החלה לשווק בראשונה את מוצריה לחו"ל באוקטובר 2009 - לארה"ב ולגרמניה. כיום, משקאות האנרגיה של blu משווקים באוסטרליה, ארה"ב, סין, בולגריה, צ'כיה, גרמניה, פורטוגל, אנגליה, המדינות הבלטיות, קנדה ורומניה.



פרנקשטיין מסר כי בהמשך תיכנס החברה למדינות צפון אפריקה "מדובר במדינות חמות, המתאימות למשקה. כבר כיום אנחנו בתהליכי כניסה למרוקו. בנוסף, אנחנו ניכנס לרוסיה והודו, שבשתיהן אנחנו על סף סגירה עם רשתות השיווק. כיום מחזור המכירות שלנו בעולם, ללא ישראל, הוא 3 מיליון יורו. להערכתי נגיע למחזור של 10-12 מיליון יורו עד סוף 2012".



blu הושק בישראל בדצמבר 2008 לאחר שבספטמבר החליטה xl לוותר על שירותיו של ענאן שמשום כמשווק המוצר שלה והתקשרה עם חברת סידס, שלימים איבדה את הזיכיון לחברת ההפצה והשיווק של טמפו. שמשום לא נשאר חייב והשיק את המשקה המתחרה blu המגלגל כיום מחזור של 110 מיליון שקל ומחזיק בנתח שוק כספי של כ-41% (לפי סטורנקסט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully