וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב ללקוחה בחתימת המנכ"ל: "ברוך שפטרנו"

רותי לוי

21.9.2010 / 14:00

לקוחה לא מרוצה של רשת המחשבים פנדה, דרשה ששמה יוסר מרשימת התפוצה של החברה. במכתב התגובה הרשמי ששלח לה המנכ"ל נכתב: "מסכנים האנשים שצריכים לסבול אותך כל יום"

הגר בר-זיק רכשה בחודש יוני האחרון כונן נייד מחברת פנדה מחשבים. הכונן התקלקל, ובחברה, לכאורה, התחמקו מתיקונו. בר-זיק החליטה לקחת את העניין צעד אחד קדימה ולפני כחודש פנתה לבית המשפט לתביעות קטנות. סכסוך משפטי רגיל שאין בו משום כותרת - אלמלא המשיכה הגר לקבל דיוור בדואר האלקטרוני מפנדה מחשבים.

לטענתה, ביקשה מספר פעמים להסירה ומשלא נענתה החליטה לשלוח מייל נזעם לחברה: "אין גבול לחוצפה של החברה העלובה שלכם, מייד להוציא את השם שלי, לפני שאני אתבע אותכם על הפרת פרטיות. חברה עלובה ושרלטנית שכמותכם. תחסכו ממני את המיילים של 'המבצעים' שלכם, לא אני ולא הקרובים אליי, לעולם ירכשו שוב ב'חברתכם', לה אני מאחלת פשיטת רגל מהירה עוד השנה. יום טוב".

התגובה הרשמית של פנדה מחשבים לא איחרה להגיע: "רשימת התפוצה היא רק למי שאישר הרשמה. יש באפשרותך להיכנס לחשבון ולשנות את הבחירה הראשונית שלך. בלי שום קשר כמובן שלאור בקשתך נסיר אותך מהאתר בשמחה וגם נשמח לא לראות אותך ואת הקרובים שלך כלקוחות שלנו. מעולם לא נתקלתי בלקוחה ברמה כל כך נמוכה. מסכנים האנשים שצריכים לסבול אותך כל יום. אנחנו לשמחתנו אומרים ברוך שפטרנו, שנה טובה, ומקווים איחולי הבראה והחלמה במהרה". המכתב נחתם על ידי עו"ד יאיר סאטובי, מנכ"ל פנדה מחשבים ותקשורת בע"מ.

אחיה של הגר, רן בר-זיק, מפתח php ובעל אתר "אינטרנט ישראל" לא נותר אדיש. הוא פירסם את ההתכתבות המלאה באתרו. "שירות גרוע או טיפול רשלני קורים, אין מה לכתוב על זה יותר מדי. אך התגובה הבלתי הולמת מאוד הפתיעה אותי. מעולם לא נתקלתי בשירות לקוחות כל כך לא מאופק", כתב בר-זיק. "זה לא בלוג צרכני, לא היה צורך לדווח לכולם כשהסאגה התחילה לפני 3 חודשים, אבל לאור התגובה המפתיעה, ניצלתי את המעמד".

כחצי שעה לאחר בקשת התגובה ל-themarker, שהופנתה אל מנכ"ל פנדה, יאיר סאטובי, קיבל האח בשורה משמחת: "מאחר ואתה מעורב בנושא באופן אישי", כותב סאטובי, "אני מוצא לנכון לעדכן אותך. לאחר ההתכתבות שלי אתמול עם הגר פניתי שוב ליבואן אתמול 'בנדא מגנטיק' על מנת לשנות את החלטתו הראשונה בדבר אי אישור ההחלפה בעקבות פתיחת הכונן לדבריו. לשמחתי היבואן רוצה להימנע מהגעה לבית המשפט ואישר החלפה לכונן חדש ... אני מצר על כך ששני הצדדים הגיעו למצב של התכתבות שחורגת מגבולות הסביר - ואני מצידי מתנצל אם נפגעה מדבריי. בכל מקרה ביקשתי לקבל ממנה כתובת מדויקת למשלוח המוצר החדש על מנת שאנחה את היבואן לשלוח את המוצר במהירות".

בר-זיק הודה למנכ"ל פנדה על המייל והבטיח שברגע שהכונן החדש יגיע לאחותו הוא יעדכן את המאמר ויוסיף את תגובתו של סאטובי. לא עברו 10 דקות בטרם נשלחה תגובה נוספת: "היי רן. תודה לך. אני אודה לך אם תואיל בטובך לאור סגירת העניין ברוח טובה להוריד את המאמר. תודה. יאיר".

מפנדה מחשבים, טרם התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully