וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם עובדי בנק ירושלים מאיימים בשיבושים

חיים ביאור

21.9.2010 / 14:45

סכסוכי העבודה בבנקים מתרחבים וכעת בבנק הירושלמי מוחים על היעדר הסכם עבודה קיבוצי, ומאיימים בשיבושים אחרי החג. תגובת הבנק: "המחלוקות ילובנו בלא צורך בהכרזה על סכסוך"

עובדי בנק ירושלים פנו היום להסתדרות בדרישה שתכריז על סכסוך עבודה בבנק, המעסיק 380 עובדים ב-16 סניפים ונמצא בבעלותו של זלמן שובל.

יו"ר ועד העובדים בבנק ירושלים, מיכאל הרוש, אמר שעילת הבקשה לסכסוך עבודה היא היעדר הסכם שכר קיבוצי בבנק, לאחר שתוקפו של ההסכם הקודם פג לפני שנה וחצי, באפריל 2009. לדבריו, הנהלת הבנק אינה מוכנה לחתום על הסכם חדש ולשלם לעובדים כל תוספת שכר.

"ניסינו להידבר עם הנהלת הבנק, אבל לשווא", אמר הרוש. לדבריו, בישיבת המו”מ האחרונה ביום רביעי שעבר קם המנכ"ל אורי פז ועזב את הישיבה. "לא ייתכן שהנהלת הבנק מסרבת להגדיל את שכרנו בזמן שב-2009 היתה התשואה להון 10% והשנה היא בשיעור של 6.5%". לטענתו, התשואה של הבנק ירדה "בגלל משכורות העתק שהבנק ממשיך לשלם למנכ"ל הקודם ובגלל המשכורת למנכ"ל הנוכחי אורי פז, המגיעה ל-120 אלף שקל".

ראש חטיבת עובדי הבנקים בהסתדרות, ציון שמע, מתכוון להיפגש עם המנכ"ל פז בימים הקרובים, בניסיון למנוע את ההסלמה ביחסי העבודה בבנק ירושלים.

מבנק ירושלים נמסר בתגובה: "יחסי העבודה בבנק הם מהטובים במערכת הבנקאות. אנו משוכנעים שכל המחלוקות בין הצדדים ילובנו בלא צורך בהכרזה על סכסוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully